  • 1. Data: 2013-03-02 21:27:10
    Temat: Czy ktoś z Łodzi (lub okolic) potwierdzi...
    Od: R2r <b...@a...pl>

    ...czy to jakieś jaja? :-)
    http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/773489,mapa-fot
    oradarow-w-lodzi-sprawdz-gdzie-czyhaja-straznicy,id,
    t.html
    czyli
    http://skocz.pl/dddzw
    Tak z ciekawości pytam. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 2. Data: 2013-03-02 21:31:15
    Temat: Re: Czy ktoś z Łodzi (lub okolic) potwierdzi...
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 21:27, R2r pisze:
    > ...czy to jakieś jaja? :-)
    > http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/773489,mapa-fot
    oradarow-w-lodzi-sprawdz-gdzie-czyhaja-straznicy,id,
> [...]
    Coś to skocz chyba nie bangla...
    Może tak:
    http://skroc.pl/0b22

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 3. Data: 2013-03-02 22:01:46
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-03-02 21:27, R2r pisze:
    > ...czy to jakieś jaja? :-)

    Ale konkretnie ktory fragment?
    Chociaz z Łodzi nie jestem, to rozbawil mnie tlyko jeden kawałek:
    "Zgodę na zakup fotoradaru już wydali miejscy radni. Przeznaczyli na to
    150 tys. zł."
    a dalej czytamy:
    " Nowy fotoradar ma kosztować ok. 120 tys. zł."

    Gdzie więc pozostałe ok. 30 tys. ??

    --
    venioo

  • 4. Data: 2013-03-02 22:09:16
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 02 Mar 2013 22:01:46 +0100, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

    >Gdzie więc pozostałe ok. 30 tys. ??

    U mnie. Ja handluję fotoradarami :)

    P.S. ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2013-03-02 22:24:40
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 22:01, v...@i...pl pisze:

    > Ale konkretnie ktory fragment?
    Konkretnie o pierwsze cztery zdania artykułu i mapkę pod nimi. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 6. Data: 2013-03-02 22:52:00
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-03-02 22:24, R2r pisze:

    > Konkretnie o pierwsze cztery zdania artykułu i mapkę pod nimi. :-)

    Czemu? Przeciez wiadomo, ze chodzi o poprawe bezpieczenstwa w miejscach,
    gdzie jest fotoradar, wiec akcja fotoradarowa wraz z ww artykulem bardzo
    dobrze spelniaja zalozenia. Fakt, ze przez 31 dni jednym urzadzeniem
    sprawdza ponad 90 miejsc, ale to daje raptem 3 miejsca dziennie. Dadzą radę.
    Podobne oficjalne info mozna bylo znalezc o planie suszenia przez
    policjantow w Poznaniu (chyba nadal jest, ale nie chce mi sie szukac).

    --
    venioo

  • 7. Data: 2013-03-02 22:56:28
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Miejsca podane na mapce pokrywają się z miejscami, w których stoją i łatają miejski
    budżet.
    Szkoda, że jeszcze policja nie podaje swoich punktów, a dodatkowo mogliby wrzucić
    ślady gps z nieoznakowanych aut i daty przejazdów :)

  • 8. Data: 2013-03-02 23:33:33
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 22:56, Przemek pisze:
> [...]
    > Szkoda, że jeszcze policja nie podaje swoich punktów, a dodatkowo mogliby wrzucić
    ślady gps z nieoznakowanych aut i daty przejazdów :)

    Pytam, czy ktoś ich widział właśnie w miejscach i terminach podanych na
    tej mapie. Tak z ciekawości. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 9. Data: 2013-03-02 23:48:40
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 22:52, v...@i...pl pisze:
    > Czemu?
    Chodzi mi o prawdziwość zwłaszcza tych danych z mapki. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2013-03-02 23:54:29

    W dniu 2013-03-02 23:48, R2r pisze:
    > Chodzi mi o prawdziwość zwłaszcza tych danych z mapki. :-)

    Chyba nikt by nie zadawal sobie tyle trudu, zeby ta mapke stworzyc tylko
    dla jaj.

    --
    venioo