  • 1. Data: 2013-03-02 14:14:49
    Temat: Kilka porad i to z samej góry
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    w temacie pomiarów prędkości
    http://tinyurl.com/c3l72pl

    aż żal dupę ściska, że w tym kraju nie obowiązuje "precedens".

  • 2. Data: 2013-03-02 14:55:36
    Temat: Re: Kilka porad i to z samej góry
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 2 Mar 2013 14:14:49 +0100, frank drebin napisał(a):

    > w temacie pomiarów prędkości
    > http://tinyurl.com/c3l72pl
    >
    > aż żal dupę ściska, że w tym kraju nie obowiązuje "precedens".

    Sciska ściska...

    Gość "z branży", to doskonale wie co to za cudo ta Iskra,to niechcący
    wychlapał drogą oficjalną to o czym wszyscy i tak już wiedzą.

    Wspomnianą Iskrę sam miałem okazję obserwować w akcji i tu 100% racji po
    stronie inspekora - Iskra to generator liczb losowych, a nie urządzenie
    pomiarowe. I prawdę mówiąc szybciej gotów jestem uwierzyć mu że prędkości
    nie przekroczył niż w pomiar tym urządzeniem.

  • 3. Data: 2013-03-02 15:05:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Saturday, March 2, 2013, 2:55:36 PM, you wrote:

> [...]
    > pomiarowe. I prawdę mówiąc szybciej gotów jestem uwierzyć mu że prędkości
    > nie przekroczył niż w pomiar tym urządzeniem.

    Mysle, że oprócz pomiaru Iskrą była też po prostu jazda za tym
    samochodem i obserwacja licznika. Ja wiem, ze licznik homologowany nie
    jest ale o 30km/h raczej nie oszukuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-03-02 15:15:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 2 Mar 2013 15:05:19 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Mysle, że oprócz pomiaru Iskrą była też po prostu jazda za tym
    > samochodem i obserwacja licznika. Ja wiem, ze licznik homologowany nie
    > jest ale o 30km/h raczej nie oszukuje.

    Tego oczywiście nie wiemy - kwestia rzetelności dziennkarskiej.
    Dużo bardziej niż potencjalne przekraczanie prędkości przez funkcjonariusza
    (prawdę mówiąc to mnie nie bulwersuje ani trochę bardziej niż przekraczanie
    prędkości przez kogokolwiek innego), bulwersuje mnie to że służby państwowe
    używają do pomiarów i karania obywateli sprzętu który nie jest za grosz
    wiarygodny.

    Po tym jak widziałem Iskrę w pracy stacjonarnej (czyli w sumie dużo
    prostszy tryb), to wyobrażam sobie co się musi dziać z pomiarami w trybie
    ruchomym, zwłaszcza przy niewielkiej różnicy prędkości między pojazdami.