  • 1. Data: 2013-07-31 14:52:20
    Temat: Czy ktoś z Was testował Flash CC?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Zainstalowałem sobie wersję trialową i ... oczom nie wierzę. Albo nie
    potrafię doszukać się funkcji w tym środowisku albo nastąpiła
    mega-degradacja. Zniknęła obsługa projektów w tym programie. Nie ma też
    edytora ruchu. Brak jest możliwości ładowania plików AS związanych z z
    FLA. Zostawiono jedynie możliwość edytowania kodu na timeline - jak to
    było w zamierzchłej przeszłości. To ostatnie można obejść posługując się
    windows explorerem i kojarząc pliki AS z Flash CC. Generalnie Flash
    wydaje się, że wrócił do epoki kamienia łupanego. CC wygląda jak
    estetyczna odmiana pierwszych wersji tego środowiska. Czy też macie
    takie obserwacje?

    Przy okazji: nie chcę Was martwić: Fireworks CS6 jest ostatnią wersją.
    Nie będzie kontynuowany. Strony WWW będą projektowane chyba w Paincie
    :-D Zresztą może i racja. Gdy patrzę na modern UI pod W8 to funkcja
    rysowania kwadratów wystarcza :-D

    Marek