  • 1. Data: 2013-07-30 13:04:20
    Temat: pomysł poszukiwany
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    chciałbym sobie zrobić pomocnika ban listy, jeśli jakieś ścierwo włazi do
    mnie z mode=posting to chciałbym zapamiętywac jego IP, jeśli wejdzie drugi
    raz z nico innym IP to chciałbym wygenerować ogólne IP (taki adres sieci) i
    maskę która zawrze oba IP w jednym układzie... łapiecie o co mi chodzi? jak
    to zrobić?

  • 2. Data: 2013-07-30 13:06:49
    Temat: Re: pomysł poszukiwany
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    żeby było łatwiej można ustalić , że na przykład maksymalna maska grupująca
    to 255.255.255.0 dla przykładu...