  • 1. Data: 2013-08-26 17:00:34
    Temat: Czy magnes trwaly rozmagnesuje sie podczas procesu malowania proszkowego?
    Od: Wharton <k...@y...com>

    Tak jak w temacie. Czy podczas przebywania w piecu w temp. 210 stopni przez 20 minut
    rozmagnesuje sie lub straci nieco na mocy? Chodzi o magnes neodymowy o mocy ok 40-42.
    Nie mam mozliwosci doswiadczalnego sprawdzenia...

  • 2. Data: 2013-08-27 08:01:16
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-08-26 17:00, Wharton pisze:
> [...]
    minut rozmagnesuje sie lub straci nieco na mocy? Chodzi o magnes neodymowy o mocy ok
    40-42. Nie mam mozliwosci doswiadczalnego sprawdzenia...

    210 stopni masz w piekarniku.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2013-08-27 15:29:29
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

> [...]
    minut rozmagnesuje sie lub straci nieco na mocy? Chodzi o magnes neodymowy o mocy ok
    40-42. Nie mam mozliwosci doswiadczalnego sprawdzenia...

    Na pewno się pogorszy tu piszą, że znaczne pogorszenie następuje już w
    130 stopniach.
    http://www.xinxin.pl/technologia.html

    T.

  • 4. Data: 2013-08-28 12:52:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Wharton <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > neodymowy o mocy ok 40-42. Nie mam mozliwosci doswiadczalnego sprawdzenia...

    Kiedyś przyczepiłem niedomykające się drzwi piekarnika na magnes neodymowy.
    Wytrzymało do pierwszego rozgrzania się piekarnika.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2013-08-29 09:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Aug 2013 15:29:29 +0200, Tom napisał(a):
> [...]
    40-42. Nie mam mozliwosci doswiadczalnego sprawdzenia...
    > Na pewno się pogorszy tu piszą, że znaczne pogorszenie następuje już w

    Ale sa tez odmiany wytrzymujace 220 C :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-08-29 16:33:08
    Od: Wharton <k...@y...com>

    Am Donnerstag, 29. August 2013 09:55:14 UTC+2 schrieb J.F.:

> [...]
    40-42. Nie mam mozliwosci doswiadczalnego sprawdzenia...

    > Ale sa tez odmiany wytrzymujace 220 C :-)

    Wszem i wobec oglaszam, ze podczas mojego eksperymentu w 210 stopniach C magnes
    stracil ok 90% swojej magnetycznej sily :(

  • 7. Data: 2013-08-29 18:19:04
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-08-29 16:33, Wharton pisze:

    > Wszem i wobec oglaszam, ze podczas mojego eksperymentu w 210 stopniach C magnes
    stracil ok 90% swojej magnetycznej sily :(

    Czyli dało się poeksperymentować :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem