  • 1. Data: 2013-07-29 09:31:38
    Temat: Nietypowy (?) smar
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem. Czy istnieje coś takiego jak smar stały o podwyższonej zdolności
    do przenoszenia i oddawania ciepła do otoczenia, na przykład kosztem
    parowania ? Chodzi o smarowanie i chłodzenie przekładni zębatej, której
    ze względów konstrukcyjnych nie można utopić w oleju.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2013-07-29 14:35:06
    Temat: Re: Nietypowy (?) smar
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 09:31:38 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    >
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    >
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Ty to masz problemy.

  • 3. Data: 2013-07-29 21:44:04
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-07-29 14:35, k...@g...com pisze:

    > Ty to masz problemy.

    Akurat problem nie mój, chciałbym komuś coś podpowiedzieć.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem