  • 1. Data: 2009-01-07 07:27:52
    Temat: Czy można wymusić wyjście tv w kartach ati?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    W kartach ati wyjście cyfrowe działa na zasadzie, że jeżeli nic nie jest
    podłaczone do niego wtedy przy właczaniu komputera sterownik nie włącza
    wyjścia. Mam ustawiony obraz na klonowanie ale przy tv mam przełączonik
    który przestawia wyjścia i jeżeli podczas resetu komputera akurat
    przestawiony jest na tuner, to później trzeba ręcznie je włączyć.
    Może ktoś gdzieś widział jak ustawić tą funkcje na stałe. Kiedyś w ati czy
    nvidii była funkcja force TV ale teraz tego nie ma.

  • 2. Data: 2009-01-07 13:06:37
    Temat: Re: Czy można wymusić wyjście tv w kartach ati?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    ZS pisze:
> [...]
    > Może ktoś gdzieś widział jak ustawić tą funkcje na stałe. Kiedyś w ati czy
    > nvidii była funkcja force TV ale teraz tego nie ma.

    Jest dalej, nazywa się "force TV detection" w CCC.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |

  • 3. Data: 2009-01-07 15:15:31
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4964a8d9$1@news.home.net.pl...

    > Jest dalej, nazywa się "force TV detection" w CCC.

    I to nawet działa ale po resecie znów musze dawać wymuszaj:(

  • 4. Data: 2009-01-12 22:50:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Spróbuj z ati omega drivers, powinno działać. :-)