  • 1. Data: 2010-09-14 23:49:06
    Temat: Czy muszę mieć drugi tuner cyfrowy w Aster gdy chcę mieć programy cyfrowe w 2 pokojach?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Od pewnego czasu mam telewizję cyfrową od Aster i zastanawiam się że fajnie
    by było też mieć kanały cyfrowe w 2 pokoju. Czy muszę teraz jeszcze jedną
    umowę zawierać na telewizję cyfrową i mieć 2 tunery od Aster w domu? Czy
    można podłączyc zwykły tuner satelitarny lub jakiś inny i w ten sposób
    odbierać kanały cyfrowe w innym pomieszczeniu?
    Do mieszkania idą 2 kable ze skrzynki na korytarzu.

  • 2. Data: 2010-09-15 06:19:10
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbierać kanały cyfrowe w innym pomieszczeniu?
    > Do mieszkania idą 2 kable ze skrzynki na korytarzu.

    chyba tylko druga umowa i drugi dekoder od Aster. Inne dekodery/tunery nie
    nadadzą się. Aster już rok temu zapowiadał multiroom:
    http://media2.pl/telekomunikacja/58092-aster-zaoferu
    je-multiroom.html ale na
    razie cisza.
    A co mówią na infolinii?
    MaW

  • 3. Data: 2010-09-15 09:52:39
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 01:49, rageofhonor pisze:
> [...]
    > jeszcze jedną umowę zawierać na telewizję cyfrową i mieć 2 tunery od
    > Aster w domu? Czy można podłączyc zwykły tuner satelitarny lub jakiś

    najlepiej podepnij lodówkę albo żelazko, ubawiłeś mnie szczerze, bez
    obrazy :-)

    podepnij na próbę ten satelitarny albo inny zamiast tego od astry co już
    masz i sprawdź, tylko nie wiem jak ten satelitarny podepniesz, chyba że
    astra ci satelite dostarcza ...

  • 4. Data: 2010-09-15 10:00:20
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > podepnij na próbę ten satelitarny albo inny zamiast tego od astry co już
    > masz i sprawdź, tylko nie wiem jak ten satelitarny podepniesz, chyba że
    > astra ci satelite dostarcza ...

    czy Ty czytasz co jest napisane?
    człowiek ma sygnał od Aster a nie od Astry

    w drugim pokoju możesz mieć ale tylko analog z tej kablowej lub zamówić
    drugi cyfrowy
    najlepiej zadzwoń do nich i zapytaj jak będzie z opłatami ,czy pełne dwa abo
    czy może w takich przypadkach mają jakieś upusty tak jak było kiedyś z
    analogową .

    Arek.

  • 5. Data: 2010-09-15 10:57:59
    Temat: Re: Czy musz? mie? drugi tuner cyfrowy w Aster gdy chc? mie? programy cyfrowe w 2 pokojach?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 12:00, Arek. pisze:

    > czy Ty czytasz co jest napisane?
    > cz?owiek ma sygna? od Aster a nie od Astry
    >
    > w drugim pokoju mo?esz mie? ale tylko analog z tej kablowej lub zam?wi?
    > drugi cyfrowy
    > najlepiej zadzwo? do nich i zapytaj jak b?dzie z op?atami ,czy pe?ne dwa abo
    > czy mo?e w takich przypadkach maj? jakie? upusty tak jak by?o kiedy? z
    > analogow? .

    trzeba mieć poważne problemy z czytaniem żeby takie posty produkować,
    przeczytaj uważnie co napisał

  • 6. Data: 2010-09-15 11:25:00
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > trzeba mieć poważne problemy z czytaniem żeby takie posty produkować,
    > przeczytaj uważnie co napisał

    w jego temacie 2x występuje słowo Aster o satelicie Astra nic nie ma
    link do tej kablowej http://www.aster.pl/

    Arek.

  • 7. Data: 2010-09-15 11:52:50
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-15 12:57, boxfish pisze:

    > trzeba mieć poważne problemy z czytaniem żeby takie posty produkować,
    > przeczytaj uważnie co napisał

    Wlasnie, wiec lepiej nie pisz zanim nie zrozumiesz:)

  • 8. Data: 2010-09-15 13:22:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > w jego temacie 2x występuje słowo Aster o satelicie Astra nic nie ma
    > link do tej kablowej http://www.aster.pl/

    Ale chce miec cyfrowe kanaly w dwoch pokojach. A Twoj przedpisca
    najwyrazniej pisal o kablowce, tylko zle nazwe odmienial.

  • 9. Data: 2010-09-15 20:28:15
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 13:52, spammtrapp pisze:

    > Wlasnie, wiec lepiej nie pisz zanim nie zrozumiesz:)

    zgaduję że zrozumiałeś i uważasz próbe podpięcia tunera sat do
    instalacji kablowej za świetne rozwiązanie, brawo

    eot

  • 10. Data: 2010-09-15 20:29:07
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 13:25, Arek. pisze:

    > w jego temacie 2x wyst?puje s?owo Aster o satelicie Astra nic nie ma
    > link do tej kablowej http://www.aster.pl/

    A co ma aster do tunera sat ? zauważyłeś pewną niezgodność czy tylko
    literówkę ?