  • 1. Data: 2010-09-15 08:23:29
    Temat: Trzecia prawda całą dobę - WSI24
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/30
    1895,tvn-ma-film-o-bolku-ale-go-nie-pokazuje-jest-pr
    zeciek.html,1,3

    Gdzie można znaleźć ten film? Jaki ma tytuł wersja
    która wyciekła do netu?

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-09-15 09:10:25
    Temat: Re: Trzecia prawda całą dobę - WSI24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-15 10:23, *Tomy M.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    1895,tvn-ma-film-o-bolku-ale-go-nie-pokazuje-jest-pr
    zeciek.html,1,3

    > Gdzie można znaleźć ten film? Jaki ma tytuł wersja

    Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.
    Oczami wyobraźni widzę jak się ślinisz - feee
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2010-09-15 09:38:46
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

    > Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

    Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
    Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-09-15 10:02:29
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 10:23, Tomy M. pisze:
> [...]
    1895,tvn-ma-film-o-bolku-ale-go-nie-pokazuje-jest-pr
    zeciek.html,1,3

    > Gdzie można znaleźć ten film? Jaki ma tytuł wersja

    30 sekund szukania :
    http://warszawa.top-ogloszenia.net/Nauka-Kursy-Lekcj
    e-i-kursy-Film_TVN_o_Lechu_Walesie_TW_quot_Bolek_quo
    t_-9-74-224760

  • 5. Data: 2010-09-15 11:18:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-15 11:38, *Jerzy Pastusiak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

    > Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
    > Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

    Masz rację, jako niespecjalista popełniłem błąd ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2010-09-15 15:41:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1009151135090.1799@sci.pam.szczec
    in.pl...
    > Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

    > Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
    > Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

    Mylisz sie, powinno być bóbz.

  • 7. Data: 2010-09-15 17:45:22
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 15 Sep 2010, Ghost wrote:

    | Mylisz sie, powinno być bóbz.

    Dziekuję Szanownemu Koledze za cenną sugestię.
    Cóż, uczymy się przez cale życie.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-09-15 20:08:10
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-15 13:18, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-09-15 11:38, *Jerzy Pastusiak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Masz rację, jako niespecjalista popełniłem błąd ;)

    Na zmywaku się języka nie nauczysz... :-/

    Over and out

    Tomy M.

  • 9. Data: 2010-09-15 20:17:34
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-15 12:02, boxfish pisze:

    > 30 sekund szukania :
    > http://warszawa.top-ogloszenia.net/Nauka-Kursy-Lekcj
    e-i-kursy-Film_TVN_o_Lechu_Walesie_TW_quot_Bolek_quo
    t_-9-74-224760

    Niewiele to dało ... WSI lata po YT
    i kasuje wszystko powołując się na prawa
    autorskie. http://tnij.org/wsi_kasuje_film

    Ale spoko, co raz wyciekło do netu już tam
    pozostanie na wieki :-)
    http://www.kciuk.pl/TW-Bolek-z-tego-serwisu-TVN-go-n
    ie-zdejmie-l32981

    Jest już też na wszystkich uploadach, rapidzie, megauploadzie itp.

    Tomy M.

  • 10. Data: 2010-09-16 07:55:41
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    http://www.sendspace.com/file/h26nd4