  • 1. Data: 2012-12-18 16:00:50
    Temat: Czy na A4 (cześć expresowa) z Wrocławia w strone Legnicy i z powrotem Samochody ciężarowe mogą się wyprzedzać?
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    Czy na A4 (cześć expresowa) z Wrocławia w strone Legnicy i z powrotem
    Samochody ciężarowe mogą się wyprzedzać?

  • 2. Data: 2012-12-18 20:50:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 16:00:50 +0100, onarjusz napisał(a):
    > Czy na A4 (cześć expresowa) z Wrocławia w strone Legnicy i z powrotem
    > Samochody ciężarowe mogą się wyprzedzać?

    Mowiac szczerze to nie pamietam jakie tam znaki stoja.
    Tzn pamietam - 110 gesto stoi. Ja olewam 110, to niby czemu ciezarowki nie
    mialyby olewac innych.

    Bo na pewno sie wyprzedzaja :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-12-19 14:23:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Dec 2012 16:00:50 +0100, w
    <50d08521$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>, onarjusz <z...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Czy na A4 (cześć expresowa) z Wrocławia w strone Legnicy i z powrotem
    > Samochody ciężarowe mogą się wyprzedzać?

    To nie jest ekspresówka, tylko normalna autostrada (prawie normalna -- brak
    poboczy = ogr. do 110km/h).
    Ciężarówki mogą się wyprzedzać. Bo czemu nie?

  • 4. Data: 2012-12-19 17:06:57
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-19 14:23, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > poboczy = ogr. do 110km/h).
    > Ciężarówki mogą się wyprzedzać. Bo czemu nie?

    Bo np w taki Poniedziałek jechałem o 15 i ciągle ze 110 musiałem
    zwalniać bo się przez 3 km zestaw wyprzedzał jeden z drugim. Nie mówiąc
    jakie to zawirowanie robiło gdy jechałem prawym za 10 samochodami przed
    które wjeżdżał tir i się zaczynało hamowanie .

  • 5. Data: 2012-12-20 07:26:24
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 17:06, onarjusz pisze:

> [...]
    > jakie to zawirowanie robiło gdy jechałem prawym za 10 samochodami przed
    > które wjeżdżał tir i się zaczynało hamowanie .

    tam to normalka - za zjazdem Kostomłoty trochę się luzuje, a najlepiej
    jest na nowym odcinku A4 (Bolesławiec-Zgorzelec) - tam to już pusto jest
    Mi nie przeszkadza jak już się wyprzedzają (chyba że jeden skład robi to
    przez 10km), wkurza mnie tylko jak mi wylatuje takim tirem przed maskę
    (bo oni prędkości nie oceniają, jak odległość auta z tyłu jest większa
    niż długość zestawu to zjeżdżają na lewy pas). W ciągu ostatnich pięciu
    lat zdarzył mi się JEDEN kierowca tira który zasygnalizował zmianę pasa,
    zaczął ją wykonywać, jednak zorientował się że jadę szybciej i szybko z
    manewru zrezygnował (jeszcze nie zdążył zająć lewego pasa), jeszcze do
    tego przepraszając! Pozostali od razu się wpieprzają, a jak im się nie
    uda i wielmożny pan dużym zestawem będzie musiał musnąć hamulec żeby mu
    się tempomat wyłączył, to dodaje na CB: "nie widzisz kurwa że zmieniam
    pas, czemu nie hamujesz") - bo jak on z 89 do 80km/h zwolni to jest
    tragedia, ale ja ze 149km/h mogę hamować do 80 co chwilę...

    Lukasz