  • 41. Data: 2015-03-09 16:11:13
    Temat: Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-07 09:18, WW wrote:

    > 9874 zł.

    Tak z ciekawości co ona ci rozwaliła?

    Shrek.

  • 42. Data: 2015-03-10 11:48:12
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 16:11, Shrek pisze:

    > Tak z ciekawości co ona ci rozwaliła?
    >
    > Shrek.

    Ona zaparkowała na swoim stanowisku przodem, ja obok niej, na swoim, tyłem.

    Jak sama powiedziała, maiła skręcone koła i po ruszeniu samochód nie
    cofnął prosto, tylko przód poszedł w prawo. Uderzyła w moje tylne drzwi
    i wtedy zamiast wcisnąć hamulec, nacisnęła gaz.
    W efekcie przeszorowała prawie cały bok samochodu.

    Uszkodzone tylne prawe drzwi - naprawa.
    Uszkodzone przednie prawe drzwi - wymiana.
    Uszkodzony prawy błotnik - naprawa.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 43. Data: 2015-03-12 19:21:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "WW"

    > No i to by mnie przekonało, ale jest prawie pewne, że takich informacji
    > nie będzie tylko "zeznanie obcej osoby" (w stosunku do poszkodowanego) a
    > skąd ja mam wiedzieć czy ona naprawdę obca jest, może tak tylko twierdzi
    > a naprawdę umówiła się i tylko chce umożliwić wyłudzenie odszkodowania z
    > mojej polisy albo ambicjonalnie łże.

    Oczywiście, że może. Z pewnością istnieją ludzie, którzy próbują oszukać TU.
    Jednak ciężar udowodnienia, że to kant, spoczywa na TU.
    Puki co obowiązuje jeszcze domniemanie niewinności. :-P
    ---
    Raczej nie na TU tylko na tym kto od TU coś chce. No ale właśnie TU wiele
    nie wymaga.

    W moim przypadku to nie kant, tylko nie umiejąca jeździć sąsiadka. Jak
    ją widzę, to zaczynam przychylać się do zdania, że z naszymi egzaminami
    i w ogóle z uczeniem jazdy, jest coś nie tak. Wstawienie samochodu
    przodem na swoje stanowisko jest dla niej arcytrudnym zadaniem. Juz raz
    walnęła w samochód w drugim rzędzie i dlatego dano jej stanowisko przy
    płocie W niego też już walnęła. Niestety jest moja sąsiadką parkingowa,
    więc we mnie też walnęła. :-(
    ---
    Ależ ona umie walić :-)