  • 1. Data: 2015-03-02 21:08:36
    Temat: wycięcie schowka w bagażniku - jak zaślepić?
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    Witam,

    bede zakładał LPG do GRAND VITARY 2007.
    Sugestia gazownika - butla pod auto w miejsce tłumika...pomysł ciekawy bo
    bagażnik zostaje CAŁY :-)
    http://gazautomix.pl/suzuki-grand-vitara-24-2010.htm

    ...ale trzeba do tego wyciąć mini schowek w bagażniku (głęboki na ok 10cm)
    by weszła większa butla

    Schowek niewielki - pod tym czarniejszym materiałem:
    http://cdn28.se.smcloud.net/t/photos/t/265740/suzuki
    -grand-vitara-5d_20230377.jpg

    i teraz mam różne sugestie blacharzy - wyciąć i zaspawać lub wyciąć i
    przykręcić blache śrubami bu podłoga od dołu była płaska...

    Co wg Was lepsze? Czy od tego spawu (przegrzana blacha) nie bedzie potem
    korodowało?
    W sumie wycięcie i przykręcenie blachy wydaje się lepsz oczywiście po
    uszczelnieniu...

    Pozdrawiam
    tibam

  • 2. Data: 2015-03-04 19:15:04
    Temat: Re: wycięcie schowka w bagażniku - jak zaślepić?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W sumie wycięcie i przykręcenie blachy wydaje się lepsz oczywiście po
    > uszczelnieniu...

    gdybyś musiał uszczelniać blachę do blachy, to polecam do tego celu,
    klej do szyb. jest to taki "sylikon" w tubie, ale o wiele twardszy od
    zwykłego sylikonu z obi. Trzyma również dużo lepiej. Żadne kamienie,
    błoto nie oderwą go od blachy.
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-03-05 01:15:15
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2015 19:15:05 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > klej do szyb. jest to taki "sylikon" w tubie, ale o wiele twardszy od
    > zwykłego sylikonu z obi. Trzyma również dużo lepiej. Żadne kamienie,

    Co to jest sylikon?

  • 4. Data: 2015-03-05 08:24:32
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 01:15:17 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Co to jest sylikon?

    Krem na syfilis ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2015-03-07 04:37:27
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "tibam" napisał

    > Sugestia gazownika - butla pod auto w miejsce tłumika...pomysł ciekawy bo
    > bagażnik zostaje CAŁY :-)

    A ten gazownik to Ci powiedział, że po każdej zimie będziesz wielozawór
    wymieniał, czy zapomniał?

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 6. Data: 2015-03-07 21:03:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    TW Dziobak wrote:

    > Użytkownik "tibam" napisał

    > A ten gazownik to Ci powiedział, że po każdej zimie będziesz wielozawór
    > wymieniał, czy zapomniał?

    a to niby czemu?
    /me co miał przez 10 lat butle pod podłogą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-03-08 20:03:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-07 04:37, TW Dziobak wrote:
    > A ten gazownik to Ci powiedział, że po każdej zimie będziesz wielozawór
    > wymieniał, czy zapomniał?

    Butle pod podłogą to fabrycznie montował chocby Chevrolet. Dlaczego
    należy wymieniać wielozawor?

  • 8. Data: 2015-03-08 23:44:20
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał

    > Butle pod podłogą to fabrycznie montował chocby Chevrolet. Dlaczego należy
    > wymieniać wielozawor?

    Korozja od polskiej soli, serio.

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 9. Data: 2015-03-09 07:07:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-08 23:44, TW Dziobak wrote:
    > Korozja od polskiej soli, serio.

    Dwa lata mam pod podłogą w miejscu koła zapasowego. Część instalacji
    jest osłonięta(butla ma osłonę) część nie. Ale osłona hermetyczna nie
    jest. Jak na razie powinienem już 2-gi raz wymieniaća tu nic :/ Ba,
    gwarancje dali na 3 lata, frajerzy. Obejrzałem w kanale niedawno - jak
    nowa, zero śladów zużycia na czymkolwiek.

    Może jednak przesadzasz. Ja się cieszę że wielozawór mam poza kabiną ...