    From: " Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy skrzynia mi sie rozpadnie zaraz czy potem ?
    Date: Sun, 17 Oct 2010 22:02:42 +0000 (UTC)

    Witam,

    Po ostatnich pomysłach kupna auta (podobno za tyle się nie da)
    postanowiłem dalej jeździć tym co mam aż...

    Dziś rano coś mi zdusiło silnik, potem stojąc na światłach zobaczyłem
    ze zdumieniem że całkiem solidnie mi ciągnie auto do przodu
    potem nie dało się biegów zmieniać (tz. udało się na siłę i ze zgrzytami)
    potem "się naprawiło". Generalnie teraz z 80km później jeździ ok.

    Co się dzieje ?
    Skrzynia zaraz się rozpadnie ?
    Kupować nowe jutro czy za tydzień ;) ?
    Czy zrobię tym jeszcze ~8kkm ?

    auto jest troszkę katowane (tak ze pali 22.5l+/100 w mieście,
    a podobno powinno ~15l/100) i kręcone do końca skali dzień w dzień
    (bardzo mała moc silnika jest, inaczej nie przyśpiesza, nie da się),
    Tylko spodziewałem się że jak coś to silnik zabije a nie skrzynię...

    Auto reno, silnik tfu volvo.

    Pozdrawiam.