  • 21. Data: 2012-04-12 07:15:21
    Temat: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jm4qee$sjn$2@inews.gazeta.pl...

    > Chyba sobie kupiles skuter i Ci jadro zaniklo. Stad szukasz wymowki.

    Nie. Dokupiłem multistradę.
    Ale pewnie prędzej kupiłbym skuter niż czopka.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 22. Data: 2012-04-12 08:03:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:34, Arni pisze:

    > I to jest koniec dywagacji.

    Kucza nie przekonasz. Motocykl musi mieć duże koła, silnik między nogami
    i trzeba na niego wsiadać "po męsku". Gdyby nie to, że skuterki potrafią
    być pieruńsko głośne to i hałas byłby częścią definicji.

    ;)

  • 23. Data: 2012-04-12 08:07:24
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 11.04.2012 23:55, AZ wrote:

    > To jest ustawa. Różne są kwiatki w ustawach, tak jak ślimak w UE jest
    > rybą lądową czy marchewka owocem tak skuter jest motocyklem.

    ustawa jest nasza własna, jeszcze przed unijna (niezaleznie od
    pozniejszych poprawek) i całkiem logiczna

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 24. Data: 2012-04-12 08:12:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 08:03, Marcin N pisze:
    > Motocykl musi mieć duże koła, silnik między nogami
    > i trzeba na niego wsiadać "po męsku".

    Swietna definicja. Sam bym tego lepiej nie ujal.

    > Gdyby nie to, że skuterki potrafią
    > być pieruńsko głośne to i hałas byłby częścią definicji.

    Skuter nie halasuje. Skuter wydaje dzwieki, niekoniecznie motocyklowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 25. Data: 2012-04-12 08:13:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 07:15, Akarm pisze:

    > Nie. Dokupiłem multistradę.

    przykro mi

    > Ale pewnie prędzej kupiłbym skuter niż czopka.

    a to tym bardziej mi przykro. Wyraznie metroseksualnosc wygrywa w twoim
    przypadku.

  • 26. Data: 2012-04-12 12:33:58
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 11 Apr 2012 22:20:29 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> [...]
    MOTOCYKLEM !!

    > Z obu. Przekrok, umiejscowienie silnika i male kola dyskwalifikuja
    > skuter jako motocykl

    Rower damka to nadal rower mimo przekroku.
    A skuter to rodzaj nadwozia.

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 27. Data: 2012-04-12 12:37:13
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 11 Apr 2012 22:43:56 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Chyba sobie kupiles skuter i Ci jadro zaniklo. Stad szukasz wymowki.

    A od harleja rosna jaja? To idz do lekarza.
    a czy harlej to jeszcze motocykl czy moze juz ubermotorrad?

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 28. Data: 2012-04-12 13:52:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 12:37, Glub pisze:

    > A od harleja rosna jaja? To idz do lekarza.

    nie wiem czy rosna. Sa i juz. Nie ogladam ich sobie co wieczor jak
    niektorzy.

    > a czy harlej to jeszcze motocykl czy moze juz ubermotorrad?

    Normalny motocykl. W przeciwienstwie do skuterow.

  • 29. Data: 2012-04-12 13:57:20
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 12 Apr 2012 13:52:44 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > nie wiem czy rosna. Sa i juz. Nie ogladam ich sobie co wieczor jak
    > niektorzy.

    Nie miewam problemow.

    --
    Glub