  • 41. Data: 2012-04-12 19:30:39
    Temat: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 15:21, Kuczu pisze:

    > Tak, a z ciut innym nadwoziem nazywa sie to kosiarka do trawy.

    Pięknie byś się z Torquemadą dogadywał ;)

  • 42. Data: 2012-04-12 19:37:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 17:21, Rightbent pisze:

    > Widziałem za granica bardzo wiele tego typu maxiskuterow, wiele osób
    > je wybiera zamiast turystyków ze względu na łatwość obsługi i wysoką
    > ergonomie.
    >
    > Tymsamym wracam do pytania gdzie jest granica motocyklizmu czy od
    > 50ccm (dwusuw/czteropak), czy 125, 250, 300, 650, 750, 850?!

    Granicę pokonasz jak szczerze wyrzekniesz się skuterów i wyznasz, że nie
    ma motocykli nad czopery, a Kuczu jest ich prorokiem.

    Turban opcjonalny, ale płonący w oczach gniew na niewiernych,
    twierdzących że skutery to rodzaj motocykla, jest obowiązkowy.

    I poćwicz coś takiego: "Skutery, to nie
    motocykle-le-le-le-le-le-le-le-le-le-le-le-le-le-le-
    le-le-le-le!"

    ;->

  • 43. Data: 2012-04-12 20:59:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 19:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Granicę pokonasz jak szczerze wyrzekniesz się skuterów i wyznasz, że nie
    > ma motocykli nad czopery, a Kuczu jest ich prorokiem.

    No. Tyle ze ja na codzien jezdze Ulyssesem ktory choppera nie przypomina
    w niczym.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 44. Data: 2012-04-12 21:09:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 19:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Pięknie byś się z Torquemadą dogadywał ;)

    Widze ze moje podejscie do skuterow strasznie boli wojownikow na
    pierdzidlach z przekrokiem.

  • 45. Data: 2012-04-12 21:24:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rightbent" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Np na 125-tka (GSX-R 125) - potrzeba prawo jazdy kat. A1.
    ***

    Na nieistniejące motocykle to akurat nie potrzeba prawa jazdy.
    A GSX-R 125 to motoryzacyjne Yeti.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 46. Data: 2012-04-12 21:42:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 20:59, Kuczu pisze:

    > No. Tyle ze ja na codzien jezdze Ulyssesem ktory choppera nie przypomina
    > w niczym.

    No, Świętym Motocyklem jeździsz od święta - innymi jeździsz na co dzień.

  • 47. Data: 2012-04-12 21:49:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 21:42, Andrzej Lawa pisze:

    > No, Świętym Motocyklem jeździsz od święta - innymi jeździsz na co dzień.

    A kto mi zabroni ? Ty ?

  • 48. Data: 2012-04-12 21:53:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 21:09, Kuczu pisze:

    > Widze ze moje podejscie do skuterow strasznie boli wojownikow na
    > pierdzidlach z przekrokiem.

    ROTFL

    Raczej jest zabawne - jak każdego innego fundamentalistycznego oszołoma.

    Póki nie zaczniesz podkładać bomb czy napadać na "niewiernych" - twoje
    toczenie piany i wyraźnie widoczne kompleksy/fobie z seksualnym
    podtekstem będą mnie tylko bawić.

    A w kontekście pytania inicjującego wątek skutery są albo motorowerami
    albo motocyklami, podobnie jak kabriolety są albo wozami konnymi albo
    samochodami osobowymi i twoje tupanie nogami i powoływanie się na
    rozmiar twoich.... kół niczego nie zmieni.

    Jak ktoś nie ma nasrane w głowie, to się takimi duperelami jak przekroki
    czy wielkość kół nie będzie przejmował i będzie jeździł tym, co będzie
    dla niego z takich czy innych powodów najlepsze, a kwestia "motocykl czy
    nie motocykl" będzie go interesować tylko w zakresie obowiązujących
    przepisów.

    PS: sklasyfikuj klasycznego Zucha ;-> (Honda Cub, jeśli nie kojarzysz)

  • 49. Data: 2012-04-12 21:54:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 21:49, Kuczu pisze:

    > A kto mi zabroni ? Ty ?

    Twoja religijna czerwona mgiełka tak ci już oczy zasnuła, że już nawet
    czytać nie dajesz rady...

  • 50. Data: 2012-04-12 22:05:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 21:53, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Póki nie zaczniesz podkładać bomb czy napadać na "niewiernych" - twoje
    > toczenie piany i wyraźnie widoczne kompleksy/fobie z seksualnym

    Mnie akurat bawi kazda Twoja wypowiedz.

> [...]
    > dla niego z takich czy innych powodów najlepsze, a kwestia "motocykl czy
    > nie motocykl" będzie go interesować tylko w zakresie obowiązujących

    Akurat w kwestii "mania" nasrane w glowie jestes specjalista i daleko mi
    do Ciebie.

    > PS: sklasyfikuj klasycznego Zucha ;-> (Honda Cub, jeśli nie kojarzysz)

    To jest klasyczny Moped, tyle ze pozbawiony pedalow. Bo i takie cos
    istnieje.