  • 11. Data: 2009-05-13 11:43:26
    Temat: Re: Czy to jeszcze reportaz czy juz sztuka?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 11:21:03 +0200, Kokos napisał(a):

    > a reportaż nie moze być sztuką?

    Nie powinien.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 12. Data: 2009-05-13 13:03:20
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Zdjęcie w szanującym się (?) portalu:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80294,65952
    84,Emiri_Miyasaka_pojedzie_na_Miss_Universe.html?i=1
    0
    > :)
    > Takich perełek jest coraz więcej i wcale nie na stronach fotka peel.

    Panna na zdjeciu ma czerwony lokiec. To oznacza, ze zmuszano ja do
    strasznych rzeczy. Musiala sie czolgac, conajmniej. Ale nic nie umknie przed
    okiem obiektywu :]

    p, zul

  • 13. Data: 2009-05-13 13:09:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    conik pisze:
    > jaka publika i jej swiadomosco raz estetyka takie zdjecia
    > cofnijcie sie do lat 70-80 i zeby nie szukac daleko np sterna
    > to byl zypelnie inny nieporownywalny do wspolczesnego poziom zdjec i
    > reportazy fotograficznych. w tej chwili nieruchome obrazki spadly do
    > roli tla a nie pierwszoplanowego bohatera.
    > video killed the radio star

    Tu już nie chodzi o estetykę, po prostu jeden ktoś opieprzył pstryk, a
    drugi ktoś wystawił go bez sensu - oboje najwidoczniej nawet nie
    spojrzeli na zdjęcie. A ogląda to pewnie ze sto tysięcy ludzi...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl