  • 1. Data: 2002-04-21 22:26:32
    Temat: Czy to nowe ceny neostrady - czy to mozliwe ??
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

    http://klub.chip.pl/stiven/TP1.gif
    http://klub.chip.pl/stiven/TP2.gif

    Nie wiem czy to prawda ale wyglada bardzo zachecajaco ?
    Hazan

  • 2. Data: 2002-04-22 13:56:27
    Temat: Re: Czy to nowe ceny neostrady - czy to mozliwe ??
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    Hazan <h...@p...onet.pl> wrote:
    : http://klub.chip.pl/stiven/TP1.gif
    : http://klub.chip.pl/stiven/TP2.gif

    : Nie wiem czy to prawda ale wyglada bardzo zachecajaco ?

    Malo zachecajace - nadal dynamiczne IP. A czytam ze gdzieniegdzie
    juz pojawia sie konkurencja nie bojaca sie dawac stalych (Szeptel)
    i chwala im za to, oby takich ofert bylo wiecej... Kto nastepny?

    Potencjalny problem wynikajacy z dynamicznych IP (o ktorym chyba
    malo sie mowi - nie chodzi tylko o "stawianie serwerow" czego TPSA
    tak sie strasznie obawia nie wiadomo dlaczego) - czasem cale ich
    bloki trafiaja do roznych RBL lub sa blokowane na firewall-ach.
    Taka odpowiedzialnosc zbiorowa - jeden spamer (albo np. wlamywacz)
    skorzysta z Neostrady, to wszyscy uzytkownicy Neo za to obrywaja...

    Raz mialem przypadek ze admin jednego serwera (w USA) zablokowal
    poczte na podstawie revDNS *.sdi.tpnet.pl ("bo dostal sporo spamu
    z tej domeny"), ale jak grzecznie mu wyjasnilem (wysylajac poczte
    z innego adresu, bo nawet postmaster byl nieosiagalny), ze to
    jakies 50000 klientow z calej Polski, kazdy z jednym stalym IP,
    to nie mial juz wiecej pytan i szybko odblokowal ;-)

    Niestety, z *.dhcp.adsl.tpnet.pl takie cos juz nie przejdzie...

    Marek

  • 3. Data: 2002-04-22 13:56:49
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Z kąd to masz ???
    A co z Neostradą 256???

  • 4. Data: 2002-04-22 13:57:05
    Od: "Szymko" <A...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Hazan" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://klub.chip.pl/stiven/TP1.gif
    > http://klub.chip.pl/stiven/TP2.gif

    Jeżeli 512 kosztowac ma z vat 190 to ile niby 256 ????
    Ciekawy jestem czy TPSA zacznie sprawdzać czy ludzie podpinająpod to LAN.
    Bo jeżeli to jest prawda to taka NEO 512 jest kusząca.

    Szymko

  • 5. Data: 2002-04-22 15:14:11
    Od: konrador <n...@s...plz>

    On 22 kwi 2002 "Hazan" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem czy to prawda ale wyglada bardzo zachecajaco ?

    tak, a jak wyglada sprawa z logowaniem do sieci, o ktore bylo tyle szumu?
    za taka cene to nawet dynamiczne ip jakos bym przebolal, o ile bylaby jakas
    bezbolesna przesiadka z sdi na neostrade....

    --
    konrador(at)hot.pl uin.8899390 http://con.owns.it
    if morons could fly, the sky would be pitch black

  • 6. Data: 2002-04-22 15:48:13
    Od: "eprom" <e...@p...fm>

    > Malo zachecajace - nadal dynamiczne IP. A czytam ze gdzieniegdzie
    > juz pojawia sie konkurencja nie bojaca sie dawac stalych (Szeptel)
    > i chwala im za to, oby takich ofert bylo wiecej... Kto nastepny?

    Szep CO? a ile oni maja procent rynku w sieci stalej tj miedzianej? 1%?

    nastepny... nie, nie ma juz nikogo

    pozdr eprom

  • 7. Data: 2002-04-22 16:04:20
    Od: "zamsz" <z...@m...interecho.com>

> [...]
    > http://klub.chip.pl/stiven/TP1.gif
    > http://klub.chip.pl/stiven/TP2.gif
    >

    > Nie wiem czy to prawda ale wyglada bardzo zachecajaco ?

    Nie ma czegos takiego jak Pion Multimediow!

    zamsz

  • 8. Data: 2002-04-22 16:04:59
    Od: "Pawel Zamaro" <z...@p...fm>

    mam neo juz 7 miesiecy i jakos nigdy mi nie przeszkadzalo logowanie sie na
    stronie... wiec nie wiem o co robic tyle szumu...nawet latwiutko to pod
    linuxem zautomatyzowac,pod winda tez.

  • 9. Data: 2002-04-22 16:14:17
    Od: m...@N...neostrada.pl (Michal Juda)

    ten nowy cennik wcale mnie nie cieszy :[
    jesli 512 bedzie kosztowalo 190 to ile 256 - 99 pln ???
    jesli tak to neostrada stanie sie popularniejsza od modemow i laczenia
    sie z 0202122.
    znajac jednak tpsa to nie poprawi ona jakosci lacz
    miedzynarodowych nawet jak liczba userow wzrosnie o 1000 % - wiec moze
    byc niewasko...

    p.s. dzwonilem przed chwila na 0800102102 i mi mila panie powiedziala
    ze planuja zmiene cennika, ale jeszcze na infolini nie moga mowic
    oficjalnie...
    nioficjalnie powiedziala ze 512 ma kosztowac nie 190 (jak w tym scanie
    na klup.chip.pl/stiven) ani nie 422 (jak teraz), ale ok 300 pln...
    instalka ma byc tansza o 100 zl.
    czekam z niecierpliwoscia na dalszy rozwoj sprawy...
    pozyjemy zobaczymy
    -----------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 10. Data: 2002-04-22 16:37:16
    Od: m...@N...neostrada.pl (Michal Juda)

    On Mon, 22 Apr 2002 16:04:20 +0000 (UTC), "zamsz"
    <z...@m...interecho.com> wrote:

    >Nie ma czegos takiego jak Pion Multimediow!

    niuueeeeeeee
    zobacz sobie
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3899