  • 11. Data: 2002-04-22 21:04:09
    Temat: Re: Czy to nowe ceny neostrady - czy to mozliwe ??
    Od: "zamsz" <z...@m...interecho.com>

    Użytkownik "Michal Juda" <m...@N...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:3cc43afb.7760754@news.tpi.pl...

    > niuueeeeeeee
    > zobacz sobie
    > http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3899

    W takim razie do poprawki idzie strona tepsy:
    http://www.tpsa.pl/info/strukt.php

    zamsz

  • 12. Data: 2002-04-22 21:04:12
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 22.04.2002 18:04, Użytkownik Pawel Zamaro napisał:
    > mam neo juz 7 miesiecy i jakos nigdy mi nie przeszkadzalo logowanie sie na
    > stronie... wiec nie wiem o co robic tyle szumu...nawet latwiutko to pod
    > linuxem zautomatyzowac,pod winda tez.

    Ciekaw jestem jak zautomatyzujesz zawieszanie sie modemu - chyba
    opogramuje jakis kontroler zeby resetowal modem...
    _bartek

  • 13. Data: 2002-04-22 21:04:19
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    konrador wrote:
    [...]
    > tak, a jak wyglada sprawa z logowaniem do sieci, o ktore bylo tyle szumu?
    > za taka cene to nawet dynamiczne ip jakos bym przebolal, o ile bylaby jakas
    > bezbolesna przesiadka z sdi na neostrade....

    A bo to problem skrypt napisać...

    Pod *nix 5 minut, pod windozy trzeba ściągnąć sobie netcata i potem 5
    minut ;-) Do crona logowanie co 3-4 godziny i po problemie.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 14. Data: 2002-04-22 21:04:49
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    eprom <e...@p...fm> wrote:

    : Szep CO? a ile oni maja procent rynku w sieci stalej tj miedzianej? 1%?

    A kto powiedzial, ze musi byc koniecznie miedziana? Ta oferta o ktorej
    czytalem (na tej grupie) to dostep radiowy :)

    : nastepny... nie, nie ma juz nikogo

    Moze Dialog? Technicznie pewnie by sie dalo w CDI wprowadzic stale IP
    gdyby chcieli to zrobic i zyskac w ten sposob klientow.

    Powoli, stopniowo... ale to zalezy tez od swiadomosci klientow, im
    wiecej ludzi zda sobie sprawe ze wlasny staly adres IP to dobra rzecz
    i bedzie to mowic operatorom ("wzialbym te usluge, gdyby byl jeszcze
    staly IP") tym wieksza szansa, ze operatorzy to zauwaza i przestanie
    im przeszkadzac stawianie serwerow. Wazne jest to, by klienci nie
    dawali sie zwodzic, ze stale IP to dla operatora jakis wielki problem
    i dlatego musi duzo kosztowac. TPSA raz pokazala ze jednak sie da
    (SDI i pilot Neo), wiec niech sie teraz nie wycofuje :-)

    Marek

  • 15. Data: 2002-04-22 21:04:56
    Od: "Marek Kryniczak" <m...@o...pl>

    "Hazan" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    | http://klub.chip.pl/stiven/TP1.gif
    | http://klub.chip.pl/stiven/TP2.gif
    |

    | Nie wiem czy to prawda ale wyglada bardzo zachecajaco ?

    Chyba jednak nie jest to prawda:
    http://www.pc.com.pl/news.asp?NewsID=10681

    [M]

  • 16. Data: 2002-04-22 21:05:33
    Od: Skibbi <s...@c...eu.org>

    Piękniego dnia Mon, 22 Apr 2002 16:04:20 +0000 (UTC), zamsz napisał(a):
    > Nie ma czegos takiego jak Pion Multimediow!

    Co ty opowiadasz??? Ja sam dostawałem nieraz listy od TPSA z podpisem:
    TPSA: Pion Multimediów. Nawet mają specjalne koperty!

    /\ o o ______________________________________________
    \ | | | /\ -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=- /\
    \|/||\|\|\*\-=[http://temporary.down]=- -=[GG#30066]=-/*/
    \/|\||/|/| \/__________________________________________\/

  • 17. Data: 2002-04-22 22:27:37
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

    DZwonilem dzis na infolinie neeostrady i obie panie z ktorymi rozmawialem
    twierdza ze beda zmiany w cenniku jak sie
    wyrobia to od 1.05 niestety nie powiedzialy w ktora stronw :( - ale w
    podwyrzke nie wierze sami by sobie tego nie zrobili
    przy i tak malej liczbie klientow neostrady.

    Hazan

  • 18. Data: 2002-04-23 20:33:47
    Od: Skibbi <s...@c...eu.org>

    Piękniego dnia Mon, 22 Apr 2002 21:04:12 +0000 (UTC), Bartosz Kaczynski
    napisał(a):
    > Ciekaw jestem jak zautomatyzujesz zawieszanie sie modemu - chyba
    > opogramuje jakis kontroler zeby resetowal modem...
    > _bartek

    Hmm, ponad rok mam neostradę i jeszcze nie uświadczyłem zawieszania się modemu.
    Prawda, że jak TPSA coś mieszała to przestawało działać, ale nigdy modem sam z
    siebie nie przestawał działać. Może to jakieś przypadki marginalne?

  • 19. Data: 2002-04-23 20:33:53
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "zamsz" <z...@m...interecho.com> wrote in message

    > Nie ma czegos takiego jak Pion Multimediow!

    Jest krzykaczu. Moja zona tam pracuje.

  • 20. Data: 2002-04-23 20:33:57
    Od: "PawełOpęchowski" <o...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hazan" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://klub.chip.pl/stiven/TP1.gif
    > http://klub.chip.pl/stiven/TP2.gif
    > Nie wiem czy to prawda ale wyglada bardzo zachecajaco ?
    > Hazan

    Rzeczywiście zachęcające ale... tylko druga strona wygląda dla mnie
    oryginalnie - zwróćcie uwagę na VAT dotyczący instalacji - nie sądzę, żeby
    tpsa miała dokładać do interesu 15% (powinien być 22 jest 7%). Natomiast na
    drugiej stronie przy pozycji "ponowne włączenie..." jest już 22% - drobna
    niekonsewencja? Też liczę na zmiany cen ale to nie wygląda mi na "robotę"
    tpsa.... ;-)

    Pozdrawiam.
    open