  • 181. Data: 2024-04-02 13:02:51
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tak swoją droga operatorzy okłamują abonentów.
    Przez ostatnie lata miałem usługę na fakturze Fiber coś tam cos tam, po wykupieniu
    UPC przez Play nazwaną Światłowód coś tam cos tam
    mimo iż do mieszkania wchodzi cały czas miedziany koncentryk.

    -----

    -----
    szafeczka ze switchem/routerem, czy jak to się

  • 182. Data: 2024-04-07 20:39:20
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mnie ciekawi taka sprawa: jak dziesięciu sąsiadów zacznie ściągać ten sam film, VoD,
    z przesunięciem o minutę, to serwer obsługuje
    to dziesięć razy od początku, czy gdzieś po drodze jest jakiś magazyn danych (cache)?

  • 183. Data: 2024-04-07 20:50:47
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Bo na każdą z dwóch rurek mieli założyć po dwie miny.
    Ale ostatniej czwartej miny już nie zdążyli założyć (długo im zeszło na trzech), to
    jedną rurkę załatwiły dwa ładunki, druga rurkę
    jeden ładunek.
    Wystarczyło.

    -----

  • 184. Data: 2024-04-07 20:55:20
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Podobna akcja była na przełomie lat 60/70 w CDT (Centralnym Domu Towarowym,
    późniejszym Smyku) z numerami wewnętrznymi.
    Chyba pierwsza taka w PL, bo nikt w to nie wierzył, ale dyrektor techniczny się uparł
    i nomen omen dopiął swego - w sobotę po pracy
    zaczęli (wówczas był sześciodniowy tydzień pracy) i w poniedziałek w nowych biurach
    każdy miał na nowym biurku nowy telefon z
    dotychczasowym numerem wewnętrznym.

    -----
    > Nie wiem jak to było w Warszawie, ale we Wrocku robiliśmy właśnie takie
    przełączenia w dobę i nie było żadnego bałaganu

  • 185. Data: 2024-04-07 21:00:29
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Zaraz po niesieniu kaganka demokracji ciemnym tubylcom.

    -----
    > Dzięki pierwszym kontaktom z amerykańską kinematografią nabrałem przekonania, że
    napady na banki i dyliżanse są ulubionym zajęciem