  • 1. Data: 2009-03-19 08:00:15
    Temat: Jaki telefon - z Ery - rozne modele
    Od: "Hamilko" <R...@w...pl>

    Zbliza sie termin, w ktorym moge wymienic aparat na nowy w Eragsm.
    Oto krotka lista telefonow ktore moge miec za 1 pln. Ktory polecacie?

    LG KE970 Shine
    LG KF600 Venus
    LG KE970 Shine + BHS-316
    NOKIA 5310
    NOKIA 6650
    NOKIA E51
    Samsung U800
    SonyEricsson K770i
    SonyEricsson W580i

    Dotychczas mialem nokie i SE. I powiem szczerze, ze preferuje Nokie. No ale
    moze inne firmy poszly do przodu z jakoscia.

  • 2. Data: 2009-03-19 09:08:09
    Temat: Re: Jaki telefon - z Ery - rozne modele
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Widze ze jest do wyboru do kolru , ale mnie ostanio pozytywnie zaskoczyl
    Samsung U800, ma to co trzeba , nie zawiesza sie, bateria trzyma dosc
    przyzwoicie ( srednio okolo 5 dni , a jak mlo rozmawiasz to 7-8 dni ) , a
    samo menu moim zdaniem lepsze od Nokii, generalnie jestem bardzo
    zadowolony.
    pzdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-03-19 09:36:05
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Hamilko"

    > Zbliza sie termin, w ktorym moge wymienic aparat na nowy w Eragsm.
    > Oto krotka lista telefonow ktore moge miec za 1 pln. Ktory polecacie?

    Ja wybrałem NOKIA E51, ale chciałem mieć:
    - WiFI i BT,
    - możliwość korzystania z telefonów i programów VoIP
    - możliwość korzystania z Unifon-u Orange
    - okazjonalne wykorzystanie nawigacji (potrzebny zewnętrzny moduł GPS)
    Może napisz czego oczekujesz od nowego nabytku ?

    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2009-03-19 10:04:18
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > - okazjonalne wykorzystanie nawigacji (potrzebny zewnętrzny moduł GPS)
    > Może napisz czego oczekujesz od nowego nabytku ?

    Też wziąłem dla żony E51 i do wczoraj byliśmy zadowoleni, ale wczoraj
    (jakieś 5 dni od zakupu) niestety zauważyłem, że jak się wyświetla ciemny
    ekran, to widać 5, może 6 subpikseli, które świecą na niebiesko lub
    czerwono, ułożone są wężykiem z góry na dół przez cały ekran.. Podczas
    normalnego użytkowania tego nie widać.
    Zastanawiam się co z tym robić, przyzwyczaić się, czy reklamować?
    Jest w ogóle szansa na uwzględnienie takiej reklamacji?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-03-19 10:22:56
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > przyzwoicie ( srednio okolo 5 dni , a jak mlo rozmawiasz to 7-8 dni ) , a
    > samo menu moim zdaniem lepsze od Nokii, generalnie jestem bardzo

    a orientujesz się czy L700 jest mocno okrojony w stosunku do U800? myślę o
    rzeczach typowo praktycznych jak przypomnienia, zaawansowanie budzika a nie
    o ilościach Mpix w aparacie,
    czekam co Nokia PL odpowie na moją reklamację E51 i muszę wówczas coś kupić
    i myślałem właśnie o L700 lub U800,
    brat

  • 6. Data: 2009-03-19 10:55:58
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    MariuszM pisze:

> [...]
    > Zastanawiam się co z tym robić, przyzwyczaić się, czy reklamować?
    > Jest w ogóle szansa na uwzględnienie takiej reklamacji?

    zdecydowanie reklamować
    az

  • 7. Data: 2009-03-19 11:15:48
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > zdecydowanie reklamować

    I uznają mi reklamacje dlatego że jest kilka ledwie widocznych subpikseli?
    Coś mi się nie wydaje.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-03-19 14:17:03
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam !
    Niestey ale sie nie orientuje. Wczesniej mialem przez chyba 8 lat Nokie 3410
    a ten Samsung to moj drugi telefon , ale jak mowie naprawde przyzwoita
    sluchawka.
    pzdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2009-03-19 18:17:56
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > samo menu moim zdaniem lepsze od Nokii, generalnie jestem bardzo zadowolony.
    Czy budzik w tym samsungu działa gdy telefon jest wyłaczony oraz czy można
    niezależnie manipulować wibracją i dzwonkiem?
    Gdy jakiś czas temu miałem Samsunga, to były dwa podstawowe problemy.
    S.

  • 10. Data: 2009-03-19 19:54:41
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy budzik w tym samsungu działa gdy telefon jest wyłaczony oraz czy można
    > niezależnie manipulować wibracją i dzwonkiem?
    > Gdy jakiś czas temu miałem Samsunga, to były dwa podstawowe problemy.

    co prawda mam u900 i nie ma problemu z ustawieniem wibracji czy dzwonka,
    jest dużo ustawień (min. dzwonek, wibracja, wpierw wibracja później
    dzwonek).
    Budzik działa jak telefon jest wyłączony - korzystam z tej funkcji od
    poniedziałku do piątku (tel. zawsze wyłączam na noc a w sobotę i niedzielę
    śpię ile da mi dziecko :))
    Z tego co widziałem u koleżanki która ma u800 to w menu nie ma jakiś
    większych różnic - więc i funkcje powinny być podobne.

    --
    pozdrawiam
    Arti