  • 1. Data: 2009-03-19 06:13:58
    Temat: Autodrzemka
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    W telefonie mam w budziku takie cudo, jak "autodrzemka" (wł/wył).
    Instrukcja na ten temat dyplomatycznie milczy.

    Domyślam się (bo nigdy nie korzystałem z takich wynalazków, nastawiam
    budzik na tą godzinę, o której mam wstać, bez bezsensownego "dosypiania"),
    że wybór "drzemka" w odróżnieniu od "wyłącz" przy dzwoniącym budziku,
    spowoduje wyłączenie dzwonienia i zadzwonienie za czas jakiś (co prawda
    u mnie nigdzie nie można ustawić ile).

    A co może robić autodrzemka? Będzie, mimo wyłączania, dzwonić
    ad mortem defecatem? ;-)

    (Uprzedzając pytania- szukałem w google :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-03-21 16:10:43
    Temat: Re: Autodrzemka
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gpsnr3$qcq$1@inews.gazeta.pl, *Dominik & Co* wrote:

    > W telefonie mam w budziku takie cudo, jak "autodrzemka" (wł/wył).
    > Instrukcja na ten temat dyplomatycznie milczy.

    Wspaniale...
    Jak bys jeszcze napisal co to za tajemniczy telefon ktorego nazwy boisz sie
    ujawnic...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-03-21 16:21:58
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gq33lq$ekg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Wspaniale...
    > Jak bys jeszcze napisal co to za tajemniczy telefon ktorego nazwy boisz
    > sie ujawnic...

    Poszukaj w googlach ;)

    tl

  • 4. Data: 2009-03-23 09:15:50
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    darnok napisał(a):
    > Wspaniale...
    > Jak bys jeszcze napisal co to za tajemniczy telefon ktorego nazwy boisz
    > sie ujawnic...

    A proszę bardzo: Benq-siemens S68. Nie wspomniałem, bo myślałem, że
    to nie jest autorski wynalazek jednego producenta...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-03-23 22:54:33
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gq7k00$ps9$1@inews.gazeta.pl, *Dominik & Co* wrote:

    > A proszę bardzo: Benq-siemens S68. Nie wspomniałem, bo myślałem, że
    > to nie jest autorski wynalazek jednego producenta...

    no widzisz - to trzeba spytac uzytkownika tego telefonu ;-)
    Ja jestem bardziej fanem Nokii.
    Tam autodrzemki nie ma - jest zwykla drzemka ktorej mozna nastawic czas. I
    ktora dzwoni do wylaczenia/rozladowania telefonu.

    Moze autdrzemka to cos takiego ze telefon budzi i po 2 minutach dzwonienia
    jak nikt go nie wylaczy lub zdrzemkuje to sie wycisza na np 15 minut i po 15
    minutach podejmuje kolejna probe obudzenia (cos jak by automatycznie sie
    guzik zwyklej drzemki sam naciskal).

  • 6. Data: 2009-03-24 10:17:25
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    darnok napisał(a):

    > no widzisz - to trzeba spytac uzytkownika tego telefonu ;-)

    A nie wystarczy, jak znajdzie się użytkownik innego, co też takie
    cudo posiada? I zakrzyknie "ja mam, i wiem jak działa!" :-)

    > Ja jestem bardziej fanem Nokii.

    A ja już nie- jak kupiłem 2760, to czym prędzej sprzedałem.

> [...]
    > 15 minut i po 15 minutach podejmuje kolejna probe obudzenia (cos jak by
    > automatycznie sie guzik zwyklej drzemki sam naciskal).

    Może być- ale po 15 minutach to niech się w okrężnicę ugryzie :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-03-24 20:15:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gqabvf$ad2$2@inews.gazeta.pl, *Dominik & Co* wrote:

    > A ja już nie- jak kupiłem 2760, to czym prędzej sprzedałem.

    Trzeba bylo nie kupowac jakichs low-endow tylko cos z serii 6xxx wziac ;-)

    > Może być- ale po 15 minutach to niech się w okrężnicę ugryzie :-)

    Moze te 15 minut da sie konfigurowac :)
    Poza tym - ustaw sie budzik na wczesniejsza pore i tak z 5m od lozka :) I
    wylacz autodrzemke :) Bedziesz musial wstac to sie obudzisz :)
    Ja ustawiam sobie budzik + 2 telefony i jeszcze nie zaspalem od tego czasu
    :)

  • 8. Data: 2009-03-26 09:47:14
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    darnok napisał(a):

    > Trzeba bylo nie kupowac jakichs low-endow tylko cos z serii 6xxx wziac ;-)

    W cenie? To już wolę Samsunga M300 (lub nowszego B320)- tańszy od 2760,
    a dużo porządniej wykonany. W 2760 np. podświetlenie klawiatury jest masakrycznie
    nierównomierne, ponadto prześwieca przez szczeliny między klawiszami.
    Nie muszę mieć mp3, 5 Mpix i 1GB flash, ale nie lubię tandety.

    Porządna Nokia to była 5110 :-) No, jeszcze 6210, 6310.

    > Moze te 15 minut da sie konfigurowac :)

    Nie da się- przynajmniej w tej wersji softu.

    > I wylacz autodrzemke :) Bedziesz musial wstac to sie obudzisz :)

    Mam wyłączoną i wstaję- zastanawiałem się tylko, czy ta magiczna "autodrzemka"
    może pomóc, gdybym jakimś trafem nie słyszał pierwszego dzwonienia. Ale 15
    minut to mam gdzieś. A pewnie gdzieś tyle jest- czekałem z 5 min od pierwszego
    budzika i nie doczekałem się ponownego dzwonienia. Czyli feature OKDR.
    Za to (w S68) budzik dzwoni narastająco, a maksymalna głośność jest duża.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP