  • 1. Data: 2009-12-09 20:59:35
    Temat: allegro
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    witam
    czy macie problem z allegro bo umnie praktycznie nie dziala minmo ze ping ok

    | r2-pl-to-acx.ac-x.pl - 0 | 25 | 25 | 0 |
    9 | 16 | 15 |
    | 77.79.192.210 - 96 | 25 | 1 | 15 | 15
    | 15 | 15 |
    | 91.194.188.22 - 92 | 25 | 2 | 0 | 47
    | 94 | 0 |
    | www.allegro.pl - 0 | 24 | 24 | 0 |
    14 | 16 | 15 |

    pozdrawiam
    pk

  • 2. Data: 2009-12-09 22:05:06
    Temat: Re: allegro
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    pawelek <jjs_admin@#spam#gazeta.pl> wrote:
    > witam
    > czy macie problem z allegro bo umnie praktycznie nie dziala minmo ze ping ok

    Skoro ping OK (troche porozrzucany ten twój traceroute) to znaczy że OK. Jak
    nie działa to pewnie strona się kopała. W tej chwili działa u mnie w każdym
    razie normalnie

  • 3. Data: 2009-12-09 22:44:17
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Skoro ping OK (troche porozrzucany ten twój traceroute) to znaczy że OK. Jak
    > nie działa to pewnie strona się kopała. W tej chwili działa u mnie w każdym
    > razie normalnie

    Musi Ci działać ! Bo ping jest OK ! Jako powiedział mój imiennik ! Howgh!

    Nie samym pingiem żyje internet :-)

    Wojtek

    P.S. niemniej u mnie też działa ...

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2009-12-09 22:52:38
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    niestety ale nie dzala

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Musi Ci działać ! Bo ping jest OK ! Jako powiedział mój imiennik ! Howgh!

> [...]

    pozdrawim

  • 5. Data: 2009-12-10 01:57:23
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:
    > Skoro ping OK (troche porozrzucany ten twój traceroute) to znaczy że OK. Jak
    > nie działa to pewnie strona się kopała.

    Ty tak na serio?

    p.

  • 6. Data: 2009-12-10 07:39:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 10 Dec 2009 01:57:23 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):
    > Ty tak na serio?

    Śmiesz kwestionować wyrocznie guru? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-12-10 08:21:32
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Musi Ci działać ! Bo ping jest OK ! Jako powiedział mój imiennik ! Howgh!
    >
    > Nie samym pingiem żyje internet :-)

    Ty chyba naprawde chory jesteś. zachowujesz się jak pies łańcuchowy.

  • 8. Data: 2009-12-10 10:05:02
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

> [...]
    > nie działa to pewnie strona się kopała. W tej chwili działa u mnie w każdym

    Czyli jak dostaję Connection refused to serwis działa, bo się pinga?

    --
    ŁT

  • 9. Data: 2009-12-10 10:21:48
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Ty chyba naprawde chory jesteś. zachowujesz się jak pies łańcuchowy.

    nerwy puszczają :) ?
    "skoro ping OK to znaczy, że strona OK" - chyba się musisz jeszcze wiele
    nauczyć ...

    Wojtek

  • 10. Data: 2009-12-10 10:26:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

> [...]
    > nie działa to pewnie strona się kopała. W tej chwili działa u mnie w każdym

    Wczoraj koło 14-16, też tak miałem przez łącze CDP, nie działało allegro,
    mimo że się pingowało. W tym samym momencie przez inne łącza działało.

    a.