  • 1. Data: 2009-12-05 17:09:07
    Temat: TPSA blokada - prośba o skan
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Jeśli ktoś ma jeszcze ten papier co TP wysyłała klientom na temat zmiany i
    jak zdejmować blokadę to proszę o przesłanie skana na priv.

    Ja mam DSL więc nie trzymałem go, a potrzebuje. Napisze gdy już od kogoś
    dostane. Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2009-12-05 17:24:33
    Temat: Re: TPSA blokada - prośba o skan
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Ja mam DSL więc nie trzymałem go, a potrzebuje. Napisze gdy już od kogoś
    > dostane. Z góry dziękuje.

    jak dla mnie trzeci link:

    http://tinyurl.com/yjbm9co

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 3. Data: 2009-12-05 17:46:21
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y> Wojciech Puchar pisze:

    > jak dla mnie trzeci link:
    >
    > http://tinyurl.com/yjbm9co
    Krok trzeci - pokaż gdzie w wynikach google znajdę SKAN DOKUMENTU jaki TPSA
    wysłała klientom. Bo o to prosiłem.

  • 4. Data: 2009-12-05 18:30:57
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Krok trzeci - pokaż gdzie w wynikach google znajdę SKAN DOKUMENTU jaki TPSA
    > wysłała klientom. Bo o to prosiłem.

    Sądzę, że nie ma takiego dokumentu (wysyłanego do klientów o
    odblokowaniu). Bo z tego co wiem, TP wysyłała klientom informację, że
    będzie blokada, ale chyba tam (w tym piśmie) nie było informacji jak
    odblokować. Oczywiście mogę się mylić.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-12-05 18:34:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Krok trzeci - pokaż gdzie w wynikach google znajdę SKAN DOKUMENTU jaki TPSA
    > wysłała klientom. Bo o to prosiłem.

    moja pomyłka.
    oto skan:
    http://pokazywarka.pl/yjawup/

  • 6. Data: 2009-12-05 18:40:58
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Sądzę, że nie ma takiego dokumentu (wysyłanego do klientów o
    > odblokowaniu).
    Sądze że nie umiesz czytać.

  • 7. Data: 2009-12-05 18:42:02
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

    > moja pomyłka.
    > oto skan:
    > http://pokazywarka.pl/yjawup/

    DZIĘKI BARDZO!

    Skoro nie dość że TY potrafisz przyznać się do błędu, to jeszcze pomóc oznacza,
    że chyba jednak prędko nie będzie końca świata :)

  • 8. Data: 2009-12-05 18:48:46
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Sądze że nie umiesz czytać.

    Sądzę, że odnosisz się do wszystkich dookoła w chamski sposób. Czytając
    tego maila mam ochotę scancelować tego drugiego ... tak dla zasady.

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-12-05 22:48:17
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Sądzę, że odnosisz się do wszystkich dookoła w chamski sposób. Czytając
    > tego maila mam ochotę scancelować tego drugiego ... tak dla zasady.
    Dokłądnie takie wrażenie odnosze z większości (choć nie wszystkich) twoich
    wypowiedzi w stotunku do mnie.

    W tej tylko stwierdziłem fakt - 2 razy odpisałeś na mój post czytając góra
    co drugie słowo.

  • 10. Data: 2009-12-06 00:39:59
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

> [...]
    > wypowiedzi w stotunku do mnie.
    >
    > W tej tylko stwierdziłem fakt - 2 razy odpisałeś na mój post czytając góra

    Nie ma jak merytoryczna wypowiedź i brak wycieczek osobistych.
    Jak dla mnie EOT.

    Wojtek