  • 11. Data: 2018-07-01 15:53:26
    Temat: Re: Czym przykleic czujnik do szyby
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-01 o 09:00, Budzik pisze:
    > Wyswietlacz od czujnika cofania mam puszczony pod podsufitka i ma być
    > przyklejony na górze przedniej szyby.
    > Niestety probowałem kilku rodzajów tasmy dwustronnej (niby jakies mega
    > silne) i za kazdym razem kiedy przyjdzie mocniejsze słonce to to sie
    > odkleja.
    > Czym to cholerstwo przykleic?

    Klej na gorąco biały mleczny, dajesz na uchwyt kroplę duża i szybko
    dociskasz do szyby,
    trzyma mocno, można go podgrzać i usunąć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2018-07-01 23:17:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-01 13:30, Adam wrote:
    > Druga rzecz: taki klej podgrzany do wysokiej temperatury zachowuje się
    > podobnie jak guma do żucia.

    nie

    uszczelniacz butylowy, np. sika 710 jak najbardziej
    ale mowa o kleju poliuretanowym jak np. sika Go4it

  • 13. Data: 2018-07-01 23:23:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-01 09:00, Budzik wrote:
> [...]
    > Niestety probowałem kilku rodzajów tasmy dwustronnej (niby jakies mega
    > silne) i za kazdym razem kiedy przyjdzie mocniejsze słonce to to sie

    dobra tasma piankowa producenta ktory ma powtarzalna jakosc np:

    http://allegro.pl/12-7mm-tasma-dwustronna-klejaca-ak
    rylowa-vhb-3m-i6952871533.html

    mi tam nigdy nic nie odpadlo a mam kamerke, viaauto i kolko pod gpsa w
    kazdym aucie

    warunek to dobre przygotowanie powierzchni - jak jest pokryta plakiem
    czy innymi woskami\ olejami silikonowymi to zawsze spadnie po jakims czasie

  • 14. Data: 2018-07-02 19:33:03
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 1 Jul 2018 15:12:20 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Ale nie pamiętam, czy tam już taśma jest z
    >jednej strony przyklejona czy jeszcze nie.

    Przyklejona. Ale to taśma 3M, wiec pewnie jest do kupienia gdzies w
    necie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06