  • 11. Data: 2013-12-11 15:13:59
    Temat: Re: Czym przykleić dekielek na feldze ??
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 11:08:55 UTC+1 użytkownik Markos napisał:
    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    >
    > nie odpadło ??

    Nie istnieją kleje żeby nie odpadło. Zostaje przymocowanie opaskami. Zdajesz sobie
    sprawę z tego że jak dekielek odpadnie od jadacego samochodu to może trochę szkód
    narobić. Komuś facjatę zdemolować na przykład. Albo opaski albo nowe. Dupy szkłem nie
    obcieraj.

  • 12. Data: 2013-12-11 16:34:13
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości news:b14f9793-4d1d-47f5-bebf-

> [...]
    narobić. Komuś facjatę zdemolować na przykład. Albo opaski albo nowe. Dupy >szkłem
    Aj tam. Z takiego homologowanego, prosto ze salonu, tez może odpaść. Nie popadajmy w
    paranoje.

    J.

  • 13. Data: 2013-12-11 17:53:55
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Markos" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    > A np na taśme dwustronna ??

    True! Tylko taśma. Przy konieczności odklejenia, zakładasz nową i dalej się
    cieszysz. Nie warto kupować nowych dekielków, lub felg.

  • 14. Data: 2013-12-11 18:51:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-11 15:13, k...@g...com pisze:

    > Nie istnieją kleje żeby nie odpadło.

    Tak jak nie istnieją nowe, żeby nie odpadły.

    > Zostaje przymocowanie opaskami.

    Trytytką dekielek? Chyba żeby jakąś dziurę w nim robić.

    > Zdajesz sobie sprawę z tego że jak dekielek odpadnie od jadacego samochodu
    >to może trochę szkód narobić. Komuś facjatę zdemolować na przykład.

    Prawdopodobieństwo co prawda niezerowe, ale większa szansa, że przed
    resztkami opony z ciężarówki będziesz uciekał.

    > Albo opaski albo nowe.

    Nowe, homologowane też odpadają. O nowych z alledrogo nie wspomnę ;)

  • 15. Data: 2013-12-12 09:18:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Prawdopodobieństwo co prawda niezerowe, ale większa szansa, że przed
    > resztkami opony z ciężarówki będziesz uciekał.

    > Nowe, homologowane też odpadają. O nowych z alledrogo nie wspomnę ;)

    Ale jest duze prawdopodobienstwo, ze kogutek pomylil dekielek z kolpakiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200