  • 11. Data: 2010-08-12 01:50:17
    Temat: Re: Czym rozpuścić nagar?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Ja bym spróbował tam WD40 napsikać.

    WD-40 szło tak sobie, ale znalazłem jakiś inny multispray którym poszło
    nawet lepiej.

    W każdym razie po proszku do prania, zmywarki, myjni, wd-40 i ciągłym
    szorowaniu od środka "berłem" przeznaczonym do mycia sedesu, trochę tego
    syfu się pozbyłem, ale nadal to jest dalekie do doskonałości.

    Jutro poszukam w motoryzacyjnym czegoś mocniejszego.

  • 12. Data: 2010-08-12 07:56:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > wewnątrz, nie ma tam żadnego dojścia ze szczotką, więc rozpuszczenie
    > musi być bez szorowania, najwyżej z wypłukaniem wodą bieżącą (nawet
    > podejście z myjką ciśnieniową jest mocno kłopotliwe ze względu na
    > nieduże otwory popychaczy które są jedynym dojściem).
    >
    > W środku do rozpuszczania musiałbym całą tą obudowę zanurzyć, a więc
    > istotne żeby środek nie był zbyt drogi (bo do pojemnika w którym to
    > zrobię będę musiał nalać około 20l żeby to zanurzyć, ewentualnie mniej i
    > obracać).
    >
    > Ważne też żeby środek nie uszkodził gładzi łożysk ślizgowych które są w

    Zwykly ON i pedzel.
    Moczysz w ON i pedzelkiem czyscisz, przeplukujesz itp. itd.
    Zejdzie bez problemu.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-08-14 11:33:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Czym można rozpuścić nagar którego gruba warstwa zalega na elementach
    > silnika?

    Poszukaj w necie lub miejscowym sklepie płyn do mycia silników firmy
    CarValet lub w najbliższym markecie lub sklepie z chemią domową pod nazwą
    Meglio.

  • 14. Data: 2010-08-14 11:37:11
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Poszukaj w necie lub miejscowym sklepie płyn do mycia silników firmy
    > CarValet lub w najbliższym markecie lub sklepie z chemią domową pod nazwą
    > Meglio.

    P.S.
    Jeżeli zakupisz koncentrat do mycia silników CarValet to trzeba go
    rozcieńczyć wodą. Bez rozcieńczania działa słabiej :)
    Butelka o poj. 1 litra kosztuje kilkanaście złotych, a po rozcieńczeniu 1:5
    masz 5 litrów gotowego płynu.