  • 1. Data: 2010-08-11 18:16:40
    Temat: W dieslu, w benzynie, to juz znamy - a teraz cos nowego
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    http://moto.allegro.pl/item1168161216_sliczny_focus_
    w_klimie_po_oplatach.html

    Wyobrazacie sobie Focusa w klimie?

  • 2. Data: 2010-08-11 18:34:15
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 11 Sie, 18:16, omega_fan <o...@n...org> wrote:
    > http://moto.allegro.pl/item1168161216_sliczny_focus_
    w_klimie_po_oplat...

    > Wyobrazacie sobie Focusa w klimie?

    Niedlugo bedzie w oponach zimowych i w przyciemnianych szybach

  • 3. Data: 2010-08-11 18:39:10
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 11/08/2010 17:16, omega_fan wrote:
    > http://moto.allegro.pl/item1168161216_sliczny_focus_
    w_klimie_po_oplatach.html

    > Wyobrazacie sobie Focusa w klimie?

    jeszcze w

    * Ele.szyby

    * Ele.lusterka

    i w wymienianym lewym tyle :P

  • 4. Data: 2010-08-11 18:50:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    omega_fan pisze:
    > http://moto.allegro.pl/item1168161216_sliczny_focus_
    w_klimie_po_oplatach.html

    > Wyobrazacie sobie Focusa w klimie?

    "Focus w przystanku"?

  • 5. Data: 2010-08-11 18:53:42
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-11 18:50, Tomasz Pyra wrote:
    w_klimie_po_oplatach.html

    Czy wy macie tyle czasu aby takimi pierdolami sie zajmowac?

  • 6. Data: 2010-08-11 19:03:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    omega_fan pisze:
    > http://moto.allegro.pl/item1168161216_sliczny_focus_
    w_klimie_po_oplatach.html

    > Wyobrazacie sobie Focusa w klimie?

    Swoją drogą to przy tej cenie kupujący pewnie się o niego zabijają ;)

  • 7. Data: 2010-08-11 19:27:28
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    "Tatanka" <t...@w...pl> wrote in message
    w.googlegroups.com...
    w_klimie_po_oplat...

    > Niedlugo bedzie w oponach zimowych i w przyciemnianych szybach

    ... albo np. w internecie :)

    pobo

  • 8. Data: 2010-08-12 06:38:53
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Swoją drogą to przy tej cenie kupujący pewnie się o niego zabijają ;)

    Przecież to normalna cena za takie auto.

    --
    Got VTi?

  • 9. Data: 2010-08-12 07:42:49
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 11.08.2010 18:50, Tomasz Pyra pisze:
    w_klimie_po_oplatach.html

    > "Focus w przystanku"?

    przynajmniej nie napisali że "bezwypadkowy"
    świeci się jak psu kulki, czysto gdzie brudno powinno być - widać że
    ledwo co z lakierni wyjechał, nawet na niektórych zdjęciach folia na
    fotelu co by mechanik dupa go nie pobrudził.

  • 10. Data: 2010-08-12 08:42:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości
    > http://moto.allegro.pl/item1168161216_sliczny_focus_
    w_klimie_po_oplatach.html

    > Wyobrazacie sobie Focusa w klimie?

    ale masz problem. Ciekawe czy Ty nigdy nie używasz skrótów myslowych,
    żargonu czy innych potocznych, zwlaszcza branżowych sformuowań.

    Zaśmiecasz grupe panie idealny mówco.

    ps. jest cała masa innych niepoprawnych wyrażeń, ktore nagminnie są używane
    w języku polskim i jakoś nikt sie nie czepia, a na pmsie, gdzie są sami
    prawi i uczciwi sprzedawcy, oraz super hiper kierowcy zwrot 'w dieslu' jest
    niemal przestępstwem.

    Żal dupe ściska.

    Ja wlasnie jade kupic Meganke w gazie i klimie :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl