  • 1. Data: 2010-08-11 16:34:09
    Temat: Astra G (II) - lewarek zmiany biegow
    Od: prkrol <p...@g...com>

    Witam uprzejmie

    Moze ktos przerabial, albo jest jakies how-to do samodzielnej
    naprawy...

    Pekl mi taki czarny cylindryczny koszyczek ktory trzyma lewarek zmiany
    biegow w kasecie. (lewarek jest zakonczony kulka, ktora siedzi w tym
    koszyczku).

    Przez to caly lewarek mozna teraz bez problemu wyjac, i przelaczanie
    biegow tez jest nieco niewygodne...

    W ASO chca za cala kasete 300zl, a czesc ktora pekla wyglada na warta
    3

    Niestety nie udalo mi sie tego skutecznie skleic...
    (ani znalezc samej czesci do wymiany)

    Przem

  • 2. Data: 2010-08-11 16:52:21
    Temat: Re: Astra G (II) - lewarek zmiany biegow
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    tigra.com.pl mają używki dzwoń, ja tam kupiłem kilka rzeczy polecam.

    --
    krzysiek82