  • 1. Data: 2010-06-26 18:25:34
    Temat: Czym wyprać podsufitkę?
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    Witam,

    Ostatnio zauważyłem wiele plamek na podsufitce różnego pochodzenia, a to
    jakiś smar, a to coś tam innego. Podsufitka wygląda standardowo i jest
    szarego materiału, samochód to Honda Civic '99. Są jakieś środki do
    zrobienia tego samemu, czy lepiej podjechać do jakieś lepszej myjki na
    wypranie podsufitki?

    Dzięki za info!

  • 2. Data: 2010-06-26 18:29:11
    Temat: Re: Czym wyprać podsufitkę?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > szarego materiału, samochód to Honda Civic '99. Są jakieś środki do
    > zrobienia tego samemu, czy lepiej podjechać do jakieś lepszej myjki na

    Nie należy jej zbytnio moczyć, głównie dlatego, że może miejscowo stracić
    kształt. Ja używałem z powodzeniem pianki z lidla zdaje się, coś w rodzaju
    "Upoholstery cleaning foam". Psikasz, czekasz aż zadziała (kilka minut) i
    wycierasz do sucha. Warto powtórzyć zabieg.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-06-27 21:13:34
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Marlboro wrote:
> [...]
    > jest szarego materiału, samochód to Honda Civic '99. Są jakieś środki
    > do zrobienia tego samemu, czy lepiej podjechać do jakieś lepszej

    Mi się dzisiaj udało usunąć starą plamę po krwoiżerczym komarze za pomocą
    kropli płynu do mycia naczyń + krótki strumień wody na tę kroplę. Szmatka
    lekko nasiąkła, przetarłem przez krótką chwilę plamę i wszystko zniknęło.

    Oby tylko szmatka czysta i miękka. Nie szorowałem zbyt mocno, żeby nie
    zmechacić.

    --
    Zdrowia,
    Rev

  • 4. Data: 2010-06-28 13:52:10
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Marlboro pisze:
> [...]
    > szarego materiału, samochód to Honda Civic '99. Są jakieś środki do
    > zrobienia tego samemu, czy lepiej podjechać do jakieś lepszej myjki na

    Ja sobie nieźle poradziłem waniszem :)