  • 1. Data: 2010-06-26 16:05:37
    Temat: Jaka grupa o motorowerach
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Jako ojciec 15 latka dojrzałem do zakupu motoroweru dla młodego.
    Poradźcie, czy jest jakaś sensowna grupa dyskusyjna albo forum, gdzie można
    zasięgnąć rady w sprawie zakupu?
    Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-06-26 18:27:21
    Temat: Re: Jaka grupa o motorowerach
    Od: "lukasz" <...@...z>

    pl.rec.motocykle

  • 3. Data: 2010-06-26 18:29:31
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.

    Najbliżej, to chyba pl.rec.motocykle,
    ale o chińczykach to raczej tam za dużo nie pogadasz ...

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-06-26 21:15:06
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 26 Cze, 16:05, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > Jako ojciec 15 latka dojrza em do zakupu motoroweru dla m odego.
    > Porad cie, czy jest jaka sensowna grupa dyskusyjna albo forum, gdzie mo na
    > zasi gn rady w sprawie zakupu?
    > Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.
    > Jacek

    kup Mu rower zdrowszy

  • 5. Data: 2010-06-26 22:22:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    tadek wrote:

    > kup Mu rower zdrowszy

    A jak rozpoznać ten zdrowszy od tego bardziej chorego?

  • 6. Data: 2010-06-27 12:50:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    np http://www.sqtery.com/forums/ http://forum.mieloch.pl/

  • 7. Data: 2010-06-28 20:20:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > można zasięgnąć rady w sprawie zakupu?
    > Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.

    to poszukaj Kingway Naked. To samo a 1000 w kieszeni
    teraz ciężko dostępny ale powinna niedługo pojawić się dostawa już 2010
    rocznika. ostatnia cena katalogowa 2750
    pzdr
    GL