  • 1. Data: 2013-08-25 09:46:36
    Temat: Czytanie MMSów
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    w telefonie z Androidem. Czy jest jakiś program do czytania plików
    animacji, konkretnie - plików Gif, Tiff itd. jakie to wysyła się w
    MMSach, tak żeby plik był odtwarzany był jako obraz + dźwięk.

  • 2. Data: 2013-08-25 11:06:42
    Temat: Re: Czytanie MMSów
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Aug 2013 09:46:36 +0200, Trybun <I...@j...pl> wrote:
    > MMSach, tak żeby plik był odtwarzany był jako obraz + dźwięk.

    Plik z dźwiękiem załączony (osobno) razem z grafiką?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-08-26 20:22:45
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 11:06, Marek pisze:

    > Plik z dźwiękiem załączony (osobno) razem z grafiką?

    Tak, np. - przychodzi MMS na urodziny - grafika to tort z płonącymi
    świeczkami, dźwięk to chóralne "sto lat". Program od SMS/MMS odtwarza go
    w całości, czyli grafikę z dźwiękiem, i jakoś nie mogę znaleźć jakiegoś
    innego programu do odtwarzania takich plików.

  • 4. Data: 2013-08-26 22:30:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-26 20:22, Trybun pisze:

> [...]
    > w całości, czyli grafikę z dźwiękiem, i jakoś nie mogę znaleźć jakiegoś
    > innego programu do odtwarzania takich plików.

    Jak Ci odtwarza to jaki masz problem? A jak działa po przeniesieniu na
    kartę pamięci albo do komputera?

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-08-27 00:47:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Aug 2013 20:22:45 +0200, Trybun <I...@j...pl> wrote:
> [...]
    > w całości, czyli grafikę z dźwiękiem, i jakoś nie mogę znaleźć
    jakiegoś
    > innego programu do odtwarzania takich plików.

    Jak chcesz dźwięk i obraz jednocześnie to chyba tylko format 3gp, bo
    inaczej pliki zawsze będą odtwarzane osobno zgodnje z kolejnością ich
    załączenia.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-08-28 09:25:55
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-26 22:30, animka pisze:

    > Jak Ci odtwarza to jaki masz problem? A jak działa po przeniesieniu na
    > kartę pamięci albo do komputera?

    No taki problem że chciałbym czasem przejrzeć w czymś innym niż program
    do SMSowania. Pod Window$ czy Linuksa także nie znalazłem programu który
    by był w stanie odtworzyć MMSy w całości.

  • 7. Data: 2013-08-28 09:30:11
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-27 00:47, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Jak chcesz dźwięk i obraz jednocześnie to chyba tylko format 3gp, bo
    > inaczej pliki zawsze będą odtwarzane osobno zgodnje z kolejnością ich

    Jednak program do wiadomości (sms/mms) je odtwarza. A tak w ogóle to
    jest jakiś program zdolny do przekonwerterowania do 3gp i scalenia pliku
    Gif i Midi?