  • 1. Data: 2013-08-24 13:04:16
    Temat: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Tutaj obrazek:
    http://www.iv.pl/images/33200156888166211701.png

    Dla nieklikatych:
    Tablet podłączony do ładowania w StandBy. Karty SIM wyłączone, WiFi
    aktywne. Przez 3 godziny stan baterii powolutku podchodzi z 64 do 70%,
    po czym w 10-15 minut osiąga 100%.

    Po restarcie systemu bateria pokazuje 65%

    Do d..y!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-08-24 21:44:52
    Temat: Re: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-08-24 13:04, sqlwiel pisze:
> [...]
    > po czym w 10-15 minut osiąga 100%.
    >
    > Po restarcie systemu bateria pokazuje 65%

    Czy do dupy to zależy jaka stara bateria, czy oryginalna, czy jakiś
    zamiennik.
    P.s. kopiłem dawno temu bateria do komórki, ale zauważyłem, że trzyma
    krócej niż oryginał i to ten już stary :).
    Zdjąłem z niej folię zgrzwalną etykiety itd. i wyszukałem z necie po
    symbolu samego ogniwa. Oryginał miał chyba 1100mah, ta miała wg opisu
    1400mAh. A po symbolu producenta miała 800mAh :)

    A ostatnio kupiłem baterie w serwisie samsunga i działa jak chińszczyzna
    najgorsza, masakra...

    --

    ;

  • 3. Data: 2013-08-25 06:14:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 21:44, Jawi pisze:

    > Czy do dupy to zależy jaka stara bateria, czy oryginalna, czy jakiś
    > zamiennik.

    Do d. taki system monitorowania stanu baterii. Porządny układ powinien
    precyzyjnie całkować prąd i mierzyć efektywną pojemność baterii i
    podawać ją.
    Ustrojstwo nowe, tyle, że chińszczyzna, GoClever m723g. (A co nie jest
    chińszczyzną?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-08-25 09:12:53
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > po czym w 10-15 minut osiąga 100%.
    >
    > Po restarcie systemu bateria pokazuje 65%

    Jak wszystko inne na Androidzie... Chyba z pół miliona aplikacji a nie
    ma żadnej która by porządnie wyświetlała info o przekaźnikach GSM.. W
    bezsystemowych telefonach nie ma z tym żadnego problemu.

  • 5. Data: 2013-08-25 10:29:20
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-25 09:12, Trybun pisze:

    > Jak wszystko inne na Androidzie... Chyba z pół miliona aplikacji a nie
    > ma żadnej która by porządnie wyświetlała info o przekaźnikach GSM.. W
    > bezsystemowych telefonach nie ma z tym żadnego problemu.

    ... a Network Signal Info ?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=de.and
    roid.telnet

    P.S. Gdzie się stąd wynieść z tematami tablet-andek (nie dotyczącymi
    telefonii GSM) ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-08-25 11:25:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 09:12:53 +0200, Trybun napisał(a):
    > Jak wszystko inne na Androidzie... Chyba z pół miliona aplikacji a nie
    > ma żadnej która by porządnie wyświetlała info o przekaźnikach GSM.. W
    > bezsystemowych telefonach nie ma z tym żadnego problemu.

    W ktorych bezsystemowych, i w jaki sposob ?
    Albo maja wbudowana taka funkcje, albo nie (ewentualnie maja ale sie
    nie chwala).
    Java (J2ME) takich informacji nie udostepniala, wiec zadnej aplikacji
    byc nie moglo (chyba ze jakas lacznosc przez port modemu).

    Jak w Androidzie nie ma takiej funkcji w javie, to aplikacji tez nie
    zobaczysz.

    Ale akurat do baterii to sa rozne funkcje i w sprzecie i w systemie.

    J.

  • 7. Data: 2013-08-25 11:30:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 10:29:20 +0200, sqlwiel napisał(a):
    > P.S. Gdzie się stąd wynieść z tematami tablet-andek (nie dotyczącymi
    > telefonii GSM) ?

    Zainicjowac dyskusje nad powstaniem grupy pl.comp.os.android.tablet,
    albo pl.comp.tablet.android ?

    Na razie chyba lepiej tu - tematy mocno pokrewne :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-08-25 21:20:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 10:29, sqlwiel pisze:

> [...]
    roid.telnet

    > P.S. Gdzie się stąd wynieść z tematami tablet-andek (nie dotyczącymi

    Twój tablet to także telefon (bo możesz dzwonić), więc grupa raczej dobra.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-08-25 21:35:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 11:25:19 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > W ktorych bezsystemowych, i w jaki sposob ?

    Chyba chodzi o informacje z jakiej sieci i z ktorego przekaznika mamy akurat sygnal.
    Na starej Nokii wyswietla mi sie info, ze jestem w t-Mobile i sygnal mam z ulicy xyz
    w miescie x

  • 10. Data: 2013-08-25 22:11:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl>

> [...]

    sygnal.
    Na starej Nokii wyswietla mi sie info, ze jestem w t-Mobile i sygnal mam z
    Taka starożytna nawigacja :-)