  • 1. Data: 2013-08-24 13:59:00
    Temat: Orange 6 GB
    Od: Karol <f...@g...com>

    Witam

    Mam pytanie w zakresie promocji "Pakiet internetowy 6 GB na
    wakacje"

    Usługę można aktywować wyłącznie do dnia 31.08. - to jest dla mnie
    zrozumiałe i proste.

    Ale do kiedy można aktywować pakiety jednorazowe - czy mogę je włączać
    np: we wrześniu.

    Karol

  • 2. Data: 2013-08-25 09:19:15
    Temat: Re: Orange 6 GB
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-24 13:59, Karol pisze:
> [...]
    > zrozumiałe i proste.
    >
    > Ale do kiedy można aktywować pakiety jednorazowe - czy mogę je włączać

    Tak z ciekawości - co to są "pakiety jednorazowe"?

  • 3. Data: 2013-08-25 09:46:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Karol <f...@g...com> wrote:
> [...]
    proste.

    > Ale do kiedy można aktywować pakiety jednorazowe - czy mogę je włączać np: we

    wg obecnego stanu do 31.08

  • 4. Data: 2013-08-25 09:46:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <I...@j...pl> wrote:

    > Tak z ciekawości - co to są "pakiety jednorazowe"?

    niecykliczne ;-)