  • 1. Data: 2010-01-19 12:30:17
    Temat: DB9 na szynie DIN
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.

    Szukam, szukam.... i.... nic.
    Chodzi o klasyczne gniazdo DB9 (np. RS232C), które można by w ładny sposób
    zamontować na szynie DIN w szafie sterowniczej.
    Sposób przyłączenia kabli do niego jest obojętny (lutowanie, przykręcanie,
    ect.)
    Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, to proszę o jakieś namiary.

    Pozdrawiam
    ELP

  • 2. Data: 2010-01-19 13:38:43
    Temat: Re: DB9 na szynie DIN
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    ELP schrieb:
> [...]
    > przykręcanie, ect.)
    > Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, to proszę o jakieś namiary.

    Gotowca nie widzę. Najlepiej zakupić puste obudowy na szynę DIN.
    Widziałem też uchwyty do DIN, do których można przykręcić/przynitować
    płytkę, konkretnie firma którą reprezentujemy (ze Szwecji) ma coś
    takiego z gniazdem DB25 na burcie i zaciskami śrubowymi po obu stronach
    płytki. Mogę spróbować się dowiedzieć skąd to biorą. Ile tego potrzebujesz?

    Waldek

  • 3. Data: 2010-01-19 13:55:33
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    > Mogę spróbować się dowiedzieć skąd to biorą. Ile tego potrzebujesz?

    Zapewne problem będzie w tym, że bardzo niewiele - 10sztuk :-(

    Ale dzieki za zainteresowanie.
    Myślałem, ze są jakieś gotowce.
    Nie chce mi sie sklejać tego ręcznie.
    Obudowa typu "S" do niej gniazdko z przodu i już, ale trza to samemu
    rzeźbić :-)

    Pozdrawiam
    ELP

  • 4. Data: 2010-01-19 17:11:35
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    ELP schrieb:

> [...]
    > Myślałem, ze są jakieś gotowce.
    > Nie chce mi sie sklejać tego ręcznie.
    > Obudowa typu "S" do niej gniazdko z przodu i już, ale trza to samemu

    No to sklejanie ręczne nie jest aż takie skomplikowane. Masz płytkę z
    tworzywa z zaciskiem na szynę, do której przykręcasz płytkę z adapterem
    DB9 na zaciski. Prosta płytka, do zmontowania w godzinę. Płytki na szynę
    DIN (właściwie do przykręcenia gniazda natynkowego Telegaertner)
    kosztują 2.50EUR za sztukę. Oczywiście możesz kupić całość u nich, ale
    nie wiem, czy mają gniazda natynkowe z gniazdem DB9. Jak mają, to są za
    drogie ;-). Jakbyś wziął RJ45 zamiast DB9, to takowych skrzynek jest od
    groma w sieci.

    Waldek

  • 5. Data: 2010-01-20 10:51:06
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    ELP schrieb:

> [...]
    > Myślałem, ze są jakieś gotowce.
    > Nie chce mi sie sklejać tego ręcznie.
    > Obudowa typu "S" do niej gniazdko z przodu i już, ale trza to samemu

    Szukałem coś innego i znalazłem to, co potrzebujesz.
    Tu masz gotowce:
    Idź na stronę www.conrad.de i wstukaj pod Conrad Artikel-Nr (po lewej)
    748028 - 62

    Cena trochę powala

    Na polskiej stronie Conrada nie znalazłem, ale możesz do nich zadzwonić
    i zapytać.

    Waldek

  • 6. Data: 2010-01-20 12:09:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ELP" <e...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ect.)
    > Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, to proszę o jakieś namiary.

    http://www.elmark.com.pl/products/advantech/produkt.
    php?produkt=939

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2010-01-21 22:03:39
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    > http://www.elmark.com.pl/products/advantech/produkt.
    php?produkt=939

    No właśnie czegoś takiego szukałem. Dzięki :-)

    Pozdrawiam
    ELP