  • 1. Data: 2010-01-19 02:08:50
    Temat: PFS3000 - co to takiego.
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    Witam.

    Kolega w ramach odzyskiwania ciekawych czesci wymontowal
    element oznaczony PFS3000. Wydaje sie,ze to MOSFET
    o przyzwoitych parametrach, ale nie potrafimy znalesc dokumentacji.

    Dzieki przeszukiwaniu interentu wiem, ze moge to sobie zamowic
    u chinczykow, ale nie ma datasheetow. Ma ktoś pomysl, gdzie
    mozna zajrzec (takze gdzie w przyszlosci w podobnych sytuacjach
    szukac), ewentualnie, czego to jest zamiennikiem?

    pozdrawiam
    Bartek Szczygieł

  • 2. Data: 2010-01-19 07:04:08
    Temat: Re: PFS3000 - co to takiego.
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    >Kolega w ramach odzyskiwania ciekawych czesci wymontowal
    >element oznaczony PFS3000. Wydaje sie,ze to MOSFET
    >o przyzwoitych parametrach, ale nie potrafimy znalesc dokumentacji.

    www.ndb.com.tw/Download/PYRAMIS/??Company%20Profile.
    pdf

    N-ch mosfet 30V 54A 12mohm TO-263
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2010-01-19 19:45:38
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 19 Sty, 08:04, "EM" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > www.ndb.com.tw/Download/PYRAMIS/??Company%20Profile.
    pdf

    Link u mnie sie popsul (brakowala dwuch ichnich znaczkow), ale dalo
    sie naprawic:

    http://www.ndb.com.tw/Download/PYRAMIS/%E9%81%94%E6%
    99%B6Company%20Profile.pdf

    > N-ch mosfet 30V 54A 12mohm TO-263

    Do datasheeta troche temu brakuje, ale i tak wielkie dzieki!

    pozdrawiam
    Bartek Szczygieł