  • 1. Data: 2010-01-19 08:46:14
    Temat: Uwaga na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - są nieszczelne
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    Uwaga, ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

    Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
    przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx. Gdzie xxx to kolejne cyfry,
    np. ESL 66020. Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w
    zabudowie, a para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble. W
    zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
    szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
    są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
    żadnej poprawy.

    W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
    są to naprawy bez wymiany część.

    Nie róbcie tego błędu co ja zrobiłem.

  • 2. Data: 2010-01-19 08:52:18
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Jar napisał:
    > Uwaga, ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

    Czy mi się wydaje, czy Kolega się powtarza ;-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-19 09:36:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jar,

    Tuesday, January 19, 2010, 9:46:14 AM, you wrote:

> [...]

    > żadnej poprawy.

    > W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo

    Musisz być bardzo bogatym i bardzo odważnym człowiekiem. Bo o skrajną
    głupotę narażania się prawnikom koncernu nie śmiałbym Cię podejrzewać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-01-19 10:36:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:hj3s0o$281$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Czy mi się wydaje, czy Kolega się powtarza ;-)

    Powtarza, musi byc niezle wk..ny.

  • 5. Data: 2010-01-19 10:37:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Musisz być bardzo bogatym i bardzo odważnym człowiekiem. Bo o skrajną
    > głupotę narażania się prawnikom koncernu nie śmiałbym Cię podejrzewać.

    Moga mu skoczyc, jesli w serwisie powiedzieli, ze te zmywarki tak maja.

  • 6. Data: 2010-01-19 11:26:39
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    Ghost pisze:
    > Moga mu skoczyc, jesli w serwisie powiedzieli, ze te zmywarki tak maja.

    nawet jak mają to i tak człowiek ma prawo do wyrażania swojej opinii -
    nie zabrania, tylko ostrzega
    Producent może tylko spuścić uszy - opinia biegłych (skoro tak mają)
    byłaby jednoznaczna i niekorzystna dla niego samego
    Swoją drogą to dziwię się bezradności nabywcy niefortunnego sprzętu
    gwarancja wyraźnie określa warunki i nie tylko ta od producenta ale
    ustawowa - po tylu naprawach gwarant powinien zamienić sprzęt na nowy a
    jeżeli wada występuje nadal - żądać zwrotu całości gotówki wraz z
    kosztami transportu.
    Powinieneś kolego napisać do producenta (centrala główna gwaranta) i
    wykazać że kupiłeś nową (rachunek) naprawiana była xx razy - jedna wada
    (wpisy do karty gwaracji) - zażądaj na początek wymiany - zobaczymy
    jeżeli będzie się powtarzać (choć nie myślę) to przy pierwszej lepszej
    naprawie - nie odbieraj - wystąp o zwrot gotówki
    masz na to odpowiednie środki ustawowe a w dalszej kolejności
    gwarancyjne - wynikające z umowy której de fakto nie podpisujesz ale
    akceptujesz ją przy zakupie

    powodzenia

    a nawet jak gość się powtarza to ma prawo być ...

  • 7. Data: 2010-01-19 11:41:06
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "dekoder" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naprawie - nie odbieraj - wystąp o zwrot gotówki
    > masz na to odpowiednie środki ustawowe a w dalszej kolejności gwarancyjne

    musisz jeszcze troche doczytac;) gwarancja i jej warunki sa okreslane przez
    producenta i oddajac sprzet do serwisu tylko na jej zapisam mozemy sie
    opierac; natomiast nie widze powodu by nie skorzystac z niezgodnosci z umowa
    i zareklamowac sprzet u sprzedawcy - jezeli rzeczywiscie towar jest
    niezgodny z umowa (nieszczelny, niszczy meble, wiec jest) sprzedawaca musi
    usunac wade/wymienic sprzed na wolny od wad ewentualnie zwrocic kase;
    producentowi w takich razach mozna naskoczyc;)

    pozdrawiam
    Artur

  • 8. Data: 2010-01-19 13:01:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "dekoder" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nawet jak mają to i tak człowiek ma prawo do wyrażania swojej opinii - nie
    > zabrania, tylko ostrzega

    Ale polemizujesz ze mna czy sie zgadzasz?

  • 9. Data: 2010-01-19 19:54:11
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Moga mu skoczyc, jesli w serwisie powiedzieli, ze te zmywarki tak maja.

    Cześć!
    Mogą, jeżeli ma to od serwisu na piśmie a nie zasłyszane i wyczerpał
    standardowe metody dochodzenia swoich praw, włącznie ze skargą do
    producenta/dystrybutora z jego podobną olewacką odpowiedzią. Pisemną.
    Jeżeli nie, to powinien się podeprzeć opinią rzeczoznawcy. Wtedy może
    się awanturować, bo faktycznie zostaje mu tylko sąd ale ma naprawdę
    mocne argumenty w ręku. Istnieje pewne ryzyko, że zostanie zaskarżony
    przez producenta/dystrybutora ale raczej powinno mu zależeć na zwrocie
    pieniędzy, niż tylko robieniu szumu. Współczuję ale trzeba też
    umiejętnie dbać o swoje tyły.
    Maciek

  • 10. Data: 2010-01-19 22:26:24
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "dekoder" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale polemizujesz ze mna czy sie zgadzasz?

    no pewnie że się zgadzam ....
    a swoją drogą niezgodność towaru z umową wynika z ustawy ...