  • 1. Data: 2010-06-14 21:55:53
    Temat: DUCATO nr silnika
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Moze mi ktos powiedziec gdzie w DUCATO '98 znajduje sie nr silnika?
    Wlasnie stalem sie posiadaczem takiego. Wszedzie w dokumentach jest
    wpisane 2.5D a mechanik uparcie twierdzi, ze silnik jest 2.8D i
    chcialbym to jakos zweryfikowac, bo paski i filtry sie roznia w
    zaleznosci od silnika.

    Pzdr

    --
    venioo

  • 2. Data: 2010-06-14 22:16:10
    Temat: Re: DUCATO nr silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    venioo wrote:

> [...]
    > wpisane 2.5D a mechanik uparcie twierdzi, ze silnik jest 2.8D i
    > chcialbym to jakos zweryfikowac, bo paski i filtry sie roznia w

    To ten mechanik umie odróżnić na oko, a nie wie gdzie jest nr silnika? ;)

  • 3. Data: 2010-06-14 22:22:06
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-14 21:55, venioo pisze:
> [...]
    > wpisane 2.5D a mechanik uparcie twierdzi, ze silnik jest 2.8D i
    > chcialbym to jakos zweryfikowac, bo paski i filtry sie roznia w

    A to jakiś rozbitek po przeszczepie, że nie da się tego po VINie ustalić?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-14 22:31:07
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-14 22:16, to pisze:

    > To ten mechanik umie odróżnić na oko, a nie wie gdzie jest nr silnika? ;)

    Wie, ale samochod mam juz u siebie na podworku, a przez telefon to takie
    do d... tlumaczenie jest. Myslalem, ze moze jakis link ze zdjeciem ktos
    podrzuci w najgorszym razie jak nie skumam opisu ;)

    --
    venioo
    Xantia 1,9td

  • 5. Data: 2010-06-14 22:33:36
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-14 22:22, Grejon pisze:

    > A to jakiś rozbitek po przeszczepie, że nie da się tego po VINie ustalić?

    A ja wiem czy przez te 12 lat to juz tam silnika poprzedni wlasciciele
    nie zmieniali??? Po VIN i w papierach to powinien byc 2,5D, ale... rozne
    rzeczy widzialem i chcialem sam sprawdzic. Dla wlasnej wiedzy, zeby mi
    nikt ciemnoty nie wciskal (i niepotrzebnych czesci zebym nie kupowal).

    --
    venioo

  • 6. Data: 2010-06-14 22:34:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    venioo wrote:

    > Wie, ale samochod mam juz u siebie na podworku, a przez telefon to takie
    > do d... tlumaczenie jest. Myslalem, ze moze jakis link ze zdjeciem ktos
    > podrzuci w najgorszym razie jak nie skumam opisu ;)

    Google powiedziało tak: "I have now solved this, the engine number is
    BEHIND the fuel pump which has to be removed to get at it. Well done
    Fiat!!"

  • 7. Data: 2010-06-14 22:38:03
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A to jakiś rozbitek po przeszczepie, że nie da się tego po VINie ustalić?

    Przecież autor wyraźnie napisał, że w dokumentach jest 2,5, a mechanik
    twierdzi inaczej. Jak okaże się, że wg vin'u jest 2,5 to jakoś pomoże
    autorowi? Jedyny w miarę pewny sposób (chociaż też nie do końca), to
    sprawdzenie numeru silnika.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 8. Data: 2010-06-14 22:39:52
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-14 22:33, venioo pisze:

> [...]
    > rzeczy widzialem i chcialem sam sprawdzic. Dla wlasnej wiedzy, zeby mi
    > nikt ciemnoty nie wciskal (i niepotrzebnych czesci zebym nie kupowal).

    Hm... a tam może być silnik z Iveco Daily?

    http://www.italiantruckparts.com.au/index.php?act=vi
    ewProd&productId=95

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2010-06-14 22:44:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 14 Jun 2010 20:16:10 GMT, to wrote:

    >To ten mechanik umie odróżnić na oko, a nie wie gdzie jest nr silnika? ;)

    Fiat byl znany z tego ze silniki numerowal nietrwale ;-)

    J.

  • 10. Data: 2010-06-14 22:52:38
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-14 22:39, Grejon pisze:

    > Hm... a tam może być silnik z Iveco Daily?
    >
    > http://www.italiantruckparts.com.au/index.php?act=vi
    ewProd&productId=95

    Jutro za jasnego dokladnie porownam, dzieki :)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS