  • 1. Data: 2010-06-14 23:24:04
    Temat: [PZDR] OMEGA SCZ XXXXX
    Od: RhPlus <p...@g...com>

    Pozdrowienia dla kierowcy ciemnej omegi SCZ XXXXX.
    To już drugi "oklejony" z miejscowymi blachami, widziany w okolicy
    Świętego Miasta.

  • 2. Data: 2010-06-15 09:01:15
    Temat: Re: [PZDR] OMEGA SCZ XXXXX
    Od: "Samsonek" <s...@p...fm>

    > Pozdrowienia dla kierowcy ciemnej omegi SCZ XXXXX.
    > To już drugi "oklejony" z miejscowymi blachami, widziany w okolicy
    > Świętego Miasta.

    Wielkie dzieki, rowniez pozdrawiam. Jesli chodzi o omegi to u nas nie
    widzialem innej oklejonej. Z innych aut to jest jeszcze audi 80 b4, vw
    polo - oklejeni okolo 8 lat temu, ja tym autem od 4 i pierwszy raz u nas
    ktos inny dal mi znac :)

  • 3. Data: 2010-06-15 09:09:18
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Samsonek napisał:

> [...]
    > widzialem innej oklejonej. Z innych aut to jest jeszcze audi 80 b4, vw
    > polo - oklejeni okolo 8 lat temu, ja tym autem od 4 i pierwszy raz u nas
    Ja jeszcze u was ustrzelilem kiedys nowa Jette koloru granatowego i nawet pogadalem z
    osobnikiem
    przez CB - o ile sie nie myle to bylo w tamte wakacje :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde