  • 61. Data: 2018-07-18 12:28:23
    Temat: Re: DCF77
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >wymień baterie - na zwykłe alkaliczne (na żadnych akumulatorkach nie
    >bedzie dzialać poprawnie)

    Wymienilem - nie pomoglo.
    Wyprowadzilem tez poza budynek - tez nie pomoglo.

    J.

  • 62. Data: 2018-07-18 12:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-07-18 o 09:34, J.F. pisze:

    >Raczej wątpię, musieli by ją wydłuzyć, dostroili pewnie dopasowanie
    >do anteny.

    To mialem na mysli - byl tam taki spory "budynek antenowy".

    Swoja droga - oryginalna antena byla idealna, czy tez wymagala
    dostrojenia dopasowania, bo teoria sobie,a zycie sobie ? :)

    J.

  • 63. Data: 2018-07-18 13:26:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    > Antene stroili ?

    Na pewno. Domek antenowy nie bez powodu stoi/stał, między fiderem, a
    masztem.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 64. Data: 2018-07-18 14:31:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > To jest pełny link (do katalogu kierującego do poszczególnych elementów
    > projektu). Tu masz np. link do schematu:
    >
    > http://www.marvellconsultants.co.uk/dcf/SCHEMATIC1.p
    df
    Pusta strona.

    > Co Ty masz za Internet? :->
    Mają może domenę w której jestem na czarnej liście i dlatego nic nie
    mogę z stamtąd
    otworzyć, ale przez tłumacza google otworzyła mi się strona, teraz jeszcze
    jakoś obrazki i pdf-y muszę z niej wyciągnąć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 65. Data: 2018-07-18 14:36:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Na pewno. Domek antenowy nie bez powodu stoi/stał, między fiderem, a
    >masztem.

    On tam ma inne, główne zadanie - to jest dipol zasilany na koncu, wiec
    rozbieznosc impedancji jest olbrzymia.

    Ale do optimum sie pewnie dostraja, napierw na małej mocy :-)

    J.

  • 66. Data: 2018-07-18 14:44:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 14:31, Janusz pisze:

> [...]
    > otworzyć, ale przez tłumacza google otworzyła mi się strona, teraz jeszcze
    > jakoś obrazki i pdf-y muszę z niej wyciągnąć.

    Nic nie wyciągłem, schemat w asci to kompletna kaszana, jedynie kod widzę
    prawidłowo. Mógłby ktoś pliki z tej strony wysłać mi na maila, z góry
    dziękuję.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 67. Data: 2018-07-18 15:58:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Z dzisiejszej perspektywy spitolili, ale biorąc pod uwagę kontekst
    > historyczny, to równie dobrze można narzekać, że lampowe radia
    > samochodowe nie miały RDSu. A porządne kody korekcji błędów to
    > dopiero czasy programu Apollo.

    Tak, to prawda, ale czemu nikt tego nie naprawił gdy technika poszła do
    przodu?

    > Jeśli Cię to pocieszy, to konkurencja w postaci MSF nie ma nawet
    > modulacji fazy.

    Marne pocieszenie :)

    Tzn. mnie jak mnie, ja nie potrzebuję DCF :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 68. Data: 2018-07-18 16:28:28
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 18.07.2018 o 14:44, Janusz pisze:

    > Nic nie wyciągłem, schemat w asci to kompletna kaszana, jedynie kod widzę
    > prawidłowo. Mógłby ktoś pliki z tej strony wysłać mi na maila, z góry
    > dziękuję.

    Taki mały protip. Opera ma wbudowane darmowe proxy, które może ci pomóc
    ominąć blokadę: https://www.opera.com/

  • 69. Data: 2018-07-18 16:32:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    >Tak, to prawda, ale czemu nikt tego nie naprawił gdy technika poszła
    >do
    >przodu?

    No bo "mamy juz tysiace odbiornikow, nie mozemy zmieniac standardu".

    Poza tym czy nie poprawili ? Pojawila sie ta modulacja fazy.

    J.

  • 70. Data: 2018-07-18 17:20:52
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Adam Wysocki wrote:

    > Tak, to prawda, ale czemu nikt tego nie naprawił gdy technika poszła do
    > przodu?

    O to już by się trzeba Herr Professora zapytać. ;-)
    Mnie też to dziwi, ale inni są jeszcze gorsi.

    Pozdrawiam, Piotr