  • 1. Data: 2011-03-10 18:15:32
    Temat: DVB-T Łódź i okolice
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem w Łodzi i okolicach nie są przeprowadzane nawet żadne testy
    odnosnie DVB-T i chciałbym zapytać jakim sposobem mam w swoim TV przypisane
    13 nazw programow stacji cyfrowych, kiedys robiłem skanowanie ale a i tak
    nie znalazlo zadnych programów.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-10 18:52:10
    Temat: Re: DVB-T Łódź i okolice
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypisane
    > 13 nazw programow stacji cyfrowych, kiedys robiłem skanowanie ale a i tak

    Widać złapałeś programy z Warszawy podczas podwyższonej propagacji tzw.
    tropo. Próbuj, jak będzie dobre tropo to może je nawet obejrzysz ;-)

  • 3. Data: 2011-03-10 21:50:04
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 10 Mar 2011 19:52:10 +0100, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Widać złapałeś programy z Warszawy podczas podwyższonej propagacji tzw.
    >tropo. Próbuj, jak będzie dobre tropo to może je nawet obejrzysz ;-)

    a gdzie kupowales TV? W Warszasie? Moze tam skanowali i zostalo?
    A ile km masz z Lodzi do Raszyna, bo tam jest silny nadajnik? Pewnie
    jakbys sie uparl to na lepszej antenie bys cos zlapal. Ale antena
    wysoko i o dobrym zysku.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-03-12 07:57:29
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przypisane
    > 13 nazw programow stacji cyfrowych, kiedys robiłem skanowanie ale a i tak

    Wyjmij wtyczke z TV osiedlowej i dopiero sprawdzaj ,poczytaj o swojej
    osiedlówce.,ja juz mam 24 programy TV cyfrowej

    Niestety w Łodzi ,Kropiwnicki wszystko wetknał darmo ToYi,wiec ciagle
    trzeba placic

    --
    Pozdrowienia
    matusm