  • 1. Data: 2011-03-09 13:56:56
    Temat: Co można
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    uzyskać na przedłożeniu umowy z Cyfrą+. Czy ktoś z was przedłużał w
    ostatnim czasie umowę z tą firmą? Bo dzisiaj zadzwonił do mnie facet z
    Cyfry i zapytał o powód mojego wypowiedzenia, - odpowiedziałem że przede
    wszystkim cena abonamentu, no to zaproponował że zmniejszy mi pakiety...

  • 2. Data: 2011-03-09 15:50:54
    Temat: Re: Co można
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-09 14:56, jadryś pisze:

> [...]
    > Cyfry i zapytał o powód mojego wypowiedzenia, - odpowiedziałem że przede
    > wszystkim cena abonamentu, no to zaproponował że zmniejszy mi pakiety...

    7 marca cyfra wysłała do abonentów nowy regulamin, dodatkowo informuja o
    zmianach cen (podwyżkach) oraz bardzo enigmatycznie o nowych pakietach w
    marcu - poczekaj jeszcze trochę bo inaczej możesz wtopić podpisując
    cokolwiek dziś

  • 3. Data: 2011-03-09 16:04:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > uzyskać na przedłożeniu umowy z Cyfrą+. Czy ktoś z was
    > przedłużał w ostatnim czasie umowę z tą firmą?

    Ja przedłużałem 21 lutego. Dostałem na pakiet Optimum 50%
    rabatu przez bodajże 11 m-cy. Umowa na 18 czy 19 m-cy...

  • 4. Data: 2011-03-09 16:13:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Cyfry i zapytał o powód mojego wypowiedzenia, - odpowiedziałem że przede
    > wszystkim cena abonamentu, no to zaproponował że zmniejszy mi pakiety...

    Lepiej poczekaj jak się skończy sprawa z piłką, 3 miesiące i musi być sprawa
    jasna.
    Cyfra ma teraz cholernie długie umowy, na 1,5 czy 2 lata, a nie warto się
    wiązać na dłuższy czas, jeśli piłkę musiałbyś kupować w N dodatkowo.

  • 5. Data: 2011-03-10 05:59:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Cyfra ma teraz cholernie długie umowy, na 1,5 czy 2 lata, a nie warto się
    > wiązać na dłuższy czas, jeśli piłkę musiałbyś kupować w N dodatkowo.

    Ja to mam fajnie, pilka mnie w ogole nie interesuje ;-)

  • 6. Data: 2011-03-10 06:53:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-09 17:13, Cavallino pisze:
> [...]
    > Cyfra ma teraz cholernie długie umowy, na 1,5 czy 2 lata, a nie warto
    > się wiązać na dłuższy czas, jeśli piłkę musiałbyś kupować w N dodatkowo.

    nie wierzę, że n kupi polską czy europejską piłkę.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 7. Data: 2011-03-10 09:10:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie wierzę, że n kupi polską czy europejską piłkę.

    Taaa, bo zaoferowała 400 mln żeby nie kupić. ;-)

  • 8. Data: 2011-03-10 09:29:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-10 10:10, Cavallino pisze:

    > Taaa, bo zaoferowała 400 mln żeby nie kupić. ;-)

    nie mówię tego z przekąsem, lecz sport nie jest ich
    domeną

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 9. Data: 2011-03-10 09:36:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie mówię tego z przekąsem, lecz sport nie jest ich
    > domeną

    Tu się zgadza, są cieńcy jak dupa węża pod tym względem.
    Tym bardziej powinni coś z tym zrobić, to by byla prosta droga żeby zamienić
    się ilościami abonentów z Cyfrą.
    Druga to moduły CAM.

  • 10. Data: 2011-03-10 10:21:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-10 10:36, Cavallino pisze:
    > Tu się zgadza, są cieńcy jak dupa węża pod tym względem.
    > Tym bardziej powinni coś z tym zrobić, to by byla prosta droga żeby
    > zamienić się ilościami abonentów z Cyfrą.
    > Druga to moduły CAM.

    moduły są, wystarczyłoby wstawić "ewentualny sport" do TnK HD.
    myślę, sami nie są zdolni powalczyć, może dlatego stają razem
    z orange. siły mają połaczone, pytanie tylko czemu orange nie
    oddało kanału orange sport tylko info, a tam jest chyba więcej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux