  • 1. Data: 2011-03-09 14:47:41
    Temat: Panasonic a AVCHD z karty
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jakis jest dokładnie sposób na zmuszenie TV (G20E) na odczyt AVCHD (z pena)?

    Stworzyłem sobie AVCHD przez multiAVCHD, umieściłem to w katalogu PRIVATE,
    a TV nawet nie raczy zobaczyć tego foldera, o zawartości już nie wspominając.

  • 2. Data: 2011-03-10 08:26:53
    Temat: Re: Panasonic a AVCHD z karty
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

[...]

    zakręciłeś się jak rolmops w słoiku :)
    temat jest AVCHD z karty a niżej piszesz że odpalasz z pena
    strukturę AVCHD odpala się w slocie karty SD z karty SDHC

  • 3. Data: 2011-03-10 15:29:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Mar 2011 09:26:53 +0100, w <ila20b$7ln$1@news2.ipartners.pl>, "Arek."
    <a...@a...2a.pl> napisał(-a):

    > zakręciłeś się jak rolmops w słoiku :)
    > temat jest AVCHD z karty a niżej piszesz że odpalasz z pena
    > strukturę AVCHD odpala się w slocie karty SD z karty SDHC

    W sumie nie widzę różnicy :).

    A jest? Z pena nie pójdzie?

  • 4. Data: 2011-03-10 17:35:31
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    W sumie nie widzę różnicy :).

    A jest? Z pena nie pójdzie?

    nie jestem pewien czy to ma znaczenie ale powiem tak
    mam panasa bez USB i na początku jak go kupiłem też walczyłem z filmami w
    formacie AVCHD po kilkunastu próbach doszedłem jak i co ale dałem sobie
    wreszcie z tym spokój
    dlaczego :
    1. konwersja trwa baaaardzo długo
    2. loteria odpali czy nie
    3. brak filmów w necie w AVCHD

    jest tylko jeden plus,film nagrany w kamerze wyjmujesz /wkładasz do panasa i
    leci

    zrobiłem tak ,kosztowało mnie to 400 pln i kupiłem odtwarzacz multimedialny
    Hyundai L110 http://www.itsklep.pl/firm-pol-1263480674-Hyundai.ht
    ml
    od ponad roku jest w użyciu a odtwarza co jemu zapodasz (są inne odtwarzacze
    z większymi możliwościami)

    Arek.

  • 5. Data: 2011-03-13 21:11:25
    Od: "Wolvier" <w...@p...fm>

    Więc po kolei:

> [...]
    > mam panasa bez USB i na początku jak go kupiłem też walczyłem z filmami w
    > formacie AVCHD po kilkunastu próbach doszedłem jak i co ale dałem sobie

    Film mkv 720p 4,5gb na Laptopie z Turionem x2 2,2 i ATI 4530 jakieś 15 min.
    z napisami

    > 2. loteria odpali czy nie

    odpala, wystarczy wybrać w multiavchd odpowieni przycisk

    > 3. brak filmów w necie w AVCHD

    j.w konwersja

    Reszty nie komentuje. wystarczy włączyć Multiavchd i po wybraniu
    filmu/filmów (tak można razem skroić parę filmów naraz) i naciśnięciu
    START -> opcję TV/Camcorde (Pal /50Hz) ->obok opis
    "Output can be used with selected Panasonic Viera TV sets and Canon,
    Panasonic, JVC and Sony camcoders if transferred to SDHC card (no menu)"
    Prościej się nie da

    To co powstanie zgrywamy na kartę sdhc wsadzamy do slotu i powinno hulać.
    google+forum multiavchd powinno pomóc w przypadku problemów.

    5950 (20110313) __________

  • 6. Data: 2011-03-16 22:07:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 22:11:25 +0100, "Wolvier" <w...@p...fm>
    wrote:

    >To co powstanie zgrywamy na kartę sdhc wsadzamy do slotu i powinno hulać.

    Powinno, dobrze powiedziane. Czasami nie chce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-03-17 17:49:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 Mar 2011 22:11:25 +0100, w <iljbu1$jqe$1@news.net.icm.edu.pl>,
    "Wolvier" <w...@p...fm> napisał(-a):

    > Film mkv 720p 4,5gb na Laptopie z Turionem x2 2,2 i ATI 4530 jakieś 15 min.
    > z napisami

    Ale to nie konwersja, tylko "przepakowanie" do innego kontenera. Z Xvida to
    byłaby pewnie pełna konwersja i to sobie potrwa, że hoho.

> [...]
    >
    > To co powstanie zgrywamy na kartę sdhc wsadzamy do slotu i powinno hulać.
    > google+forum multiavchd powinno pomóc w przypadku problemów.

    OK, czyli z kartą zadziała, z penem nie. Czyli format do b****. :)
    Docelowo rzeczywiście będzie jakiś normalny player stacjonarny, ale na razie
    chciałem zobaczyć to cudo w akcji.

  • 8. Data: 2011-03-18 05:19:20
    Od: Gershon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-17 18:49, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >

    > OK, czyli z kartą zadziała, z penem nie. Czyli format do b****. :)
    > Docelowo rzeczywiście będzie jakiś normalny player stacjonarny, ale na razie

    Też na początku chciało mi się bawić, ale potem dałem sobie spokój.

    Dla mnie rozwiązaniem był Bluray Samsunga, z podłączeniem do sieci
    domowej DLNA opartej na stacjonarnym komputerze jako serwerze, leci bez
    zająknięcia, czytaj pikselizacji nawet 1080i.
    Nic nie przegrywam, nie zmieniam, nie formatuję. Miodzio :)

  • 9. Data: 2011-03-18 06:10:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-18 06:19, Gershon pisze:
> [...]
    > zająknięcia, czytaj pikselizacji nawet 1080i.
    > Nic nie przegrywam, nie zmieniam, nie formatuję. Miodzio :)

    cóż to za rozwiązanie? angażowanie do tego komputera?
    lepiej zamiast takiego odtwarzacza zainwestować mediaplayer
    co odtworzy wszystko, nie ważne czy z dysku, pena czy z sieci.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 10. Data: 2011-03-18 06:54:18
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-18 07:10, pawell32 pisze:

    > cóż to za rozwiązanie? angażowanie do tego komputera?
    > lepiej zamiast takiego odtwarzacza zainwestować mediaplayer
    > co odtworzy wszystko, nie ważne czy z dysku, pena czy z sieci.

    Dodatkowo ten player samsunga jeśli ma dlna to ma także odtwarzanie np
    mkv z pena/dysku po usb