  • 1. Data: 2011-03-08 17:41:38
    Temat: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Dzisiaj dostalem list od Nki, ze od 1 kwietnia 2011 zmieniaja
    regulamin. Wiec oczywiscie mozna wypowiadac umowy (w sytuacji gdy nie
    zaakceptuje sie zmian w regulaminie).
    Ewentualna informacje o nie akceptowaniu zmian trzeba do nich
    dostarczyc do 21 marca 2011.

    Czy ktos juz moze wie, co mozna wynegocjowac w zamian za akceptacje
    nowego regulaminu?

    Rok temu (gdy tez zmieniali regulamin) dali mi 5 pakietow za 48 zl.
    Ciekawe co sie da ugrac teraz.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-03-09 08:21:02
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 08-03-2011 18:41, Rafal M pisze:
> [...]
    > nowego regulaminu?
    >

    > Rok temu (gdy tez zmieniali regulamin) dali mi 5 pakietow za 48 zl.

    a zmiana wynika z winy zlych zapisow czy jest podyktowana zmianami prawa?

  • 3. Data: 2011-03-09 09:27:10
    Temat: Re: Cyfra też (było: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:il7d9g$hsm$1@inews.gazeta.pl...

    Cyfra zmienia ceny, więc również można im podziękować.
    No i się dylemat o brak polskiej ligi rozstrzygnął bez większych problemów.

  • 4. Data: 2011-03-09 09:47:08
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Uzytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisal
    w wiadomosci news:il7d9g$hsm$1@inews.gazeta.pl...

    > a zmiana wynika z winy zlych zapisow czy jest podyktowana zmianami prawa?

    Cena pakietów rosnie o zlotówke.
    W uzasadnieniu napisali: "miedzy innymi ze wzgledu na wyzsza stawke VAT"
    "Miedzy innymi" czyli nie tylko z powodu zmiany VAT jest ta podwyzka.
    Wzrost VATu z 22 na 23% oznacza ze pakiet powinien podrozec zaledwie o
    kilkanascie groszy a oni ugrac chca cala zlotówke.
    Dlatego rozwiazuje umowe. Zaproponuja jakies bonusy to prosze bardzo a jak
    nie to niech spadaja.
    W tej chwili place 68zl a widze ze moge miec wszystkie pakiety tematyczne za
    54zl wraz z multiroom

    Marek

  • 5. Data: 2011-03-09 10:18:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Cyfra zmienia ceny, więc również można im podziękować.

    Od kiedy i skad o tym wiadomo?

  • 6. Data: 2011-03-09 10:18:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Cyfra zmienia ceny, więc również można im podziękować.

    Z tym że nie zawsze zmiana ceny daje prawo do wypowiedzenia
    umowy :-). Ale jak jest w tym przypadku nie wiem, chodzi mi
    tylko o samą zasadę.

  • 7. Data: 2011-03-09 10:19:14
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dzisiaj dostalem list od Nki, ze od 1 kwietnia 2011
    > zmieniaja
    > regulamin. Wiec oczywiscie mozna wypowiadac umowy (w
    > sytuacji gdy nie
    > zaakceptuje sie zmian w regulaminie).

    A co zmieniaja w tym regulaninie? Bo nie kazda zmiana daje
    prawo do wypowiedzenia :-)

  • 8. Data: 2011-03-09 11:04:15
    Od: "sgal" <s...@w...pl>

    Czy oferta programowa bez zmian?

  • 9. Data: 2011-03-09 11:51:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Od kiedy i skad o tym wiadomo?

    http://satkurier.pl/news/64128/c-wiecej-hd-canal-na-
    zyczenie-podwyzka-cen.html

  • 10. Data: 2011-03-09 11:52:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym że nie zawsze zmiana ceny daje prawo do wypowiedzenia umowy :-).

    Ta daje, podwyżki są konkretne.