  • 1. Data: 2018-09-02 21:19:24
    Temat: Darmowa lekcja tańca
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Rozbieram sobie chiński chłam i ...

    https://drive.google.com/open?id=1lCDKH5WaIjYKdrjhba
    2AMONiWpK6F7Uk

    Tak, odstep między jednym z konców 230V a masą jest mniejszy niż 0.5 mm.
    Masa dostepna na obudowie.

    O mało się nie zaksztusiłem jednak widząc że reszta urzadzenia popędzana
    jest ... kondensatorem zamiast trafo. Czyli bez znaczenia czy tam jest
    0.5mm skoro i tak potencjał na obudowie.

    Takie sporawe chińskie niebieskie radio z napisem X-BASS. Dodatkowo
    latarka i ładowarka usb.

    No i w zasadzie pytanie: czy ktokolwiek jest w stanie urzędowo wycofać
    to z rynku? Bo to ostatnio popularne:

    https://www.youtube.com/watch?v=wWAA3Z4cfCg

  • 2. Data: 2018-09-02 23:44:08
    Temat: Re: Darmowa lekcja tańca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > czy ktokolwiek jest w stanie urzędowo wycofać
    > to z rynku? Bo to ostatnio popularne:

    UOKiK zapewne. No bo CE to chyba nie ma.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2018-09-03 08:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Sep 2018 21:19:24 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
> [...]
    > 0.5mm skoro i tak potencjał na obudowie.

    >Takie sporawe chińskie niebieskie radio z napisem X-BASS. Dodatkowo

    A ma jakies zlacza wyprowadzone ? sluchawki, wejscia ... bo obudowa z
    plastiku zapewne :-)

    > No i w zasadzie pytanie: czy ktokolwiek jest w stanie urzędowo wycofać
    > to z rynku? Bo to ostatnio popularne:

    UOKiK.

    Ale ... to walka z wiatrakami troche.
    Chinczyk zmieni nazwe i bedzie dalej robil.

    Ale zglos, moze jak Urzad docisnie, to sie cos zmieni.

    J.

  • 4. Data: 2018-09-03 08:28:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/3/2018 8:11 AM, J.F. wrote:
    > A ma jakies zlacza wyprowadzone ? sluchawki, wejscia ... bo obudowa z
    > plastiku zapewne :-)

    Na zewnatrz wystaj metalowe gniazdo słuchawek, metalowa obudowa gniazda
    usb, metalowa obudowa slotu SD. Wszystkie wpięte w masę. Neonówka świeci.

  • 5. Data: 2018-09-03 09:27:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Na zewnatrz wystaj metalowe gniazdo słuchawek, metalowa obudowa gniazda
    > usb, metalowa obudowa slotu SD. Wszystkie wpięte w masę. Neonówka świeci.
    Ja pier..ę, szok, takie gów.o sprzedawać. Ci chińczycy są naprawdę pojebani,
    a kultura ich, szkoda gadać.

    https://www.sadistic.pl/miej-wyjebane-a-bedzie-ci-da
    ne-vt479325.htm
    https://www.sadistic.pl/pokaz-chinskiej-empatii-vt47
    9328.htm
    https://www.sadistic.pl/kitajec-bije-kelnerke-vt4787
    08.htm

    UWAGA nie oglądać przy jedzeniu i słabsi nerwowo:
    https://www.sadistic.pl/uboj-sanitarny-w-chinach-vt4
    79553.htm
    https://www.sadistic.pl/gdzie-to-suko-schowalas-vt47
    8762.htm

    Jest jeszcze kanał Weroniki Truszczyńskiej gdzie pokazuje jak kitajce
    ze ścieków odzyskują tłuszcz do smażenia frytek :(

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2018-09-03 13:05:43
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 3 Sep 2018 09:27:17 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:

    >Ja pier..ę, szok, takie gów.o sprzedawać. Ci chińczycy są naprawdę pojebani,
    >a kultura ich, szkoda gadać.
    Jesteś pewni że Chińczycy, bo mi się wydaje że dystrybutor tego czegoś
    u nas ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2018-09-03 15:12:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Jesteś pewni że Chińczycy, bo mi się wydaje że dystrybutor tego czegoś
    > u nas ...

    A ma to jakis oficjalny kanal dystrybucji w ogole? Czy import na lewo?

  • 8. Data: 2018-09-03 15:24:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Jest jeszcze kanał Weroniki Truszczyńskiej gdzie pokazuje jak kitajce
    > ze ścieków odzyskują tłuszcz do smażenia frytek :(

    Weronikę znam z innych okoliczności (nie oglądałem jej kanału ale wiem, że
    jakiś ma i podobno dosyć popularny) i wydaje się raczej zafascynowana
    Chinami.

  • 9. Data: 2018-09-03 22:50:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 15:24, Queequeg pisze:

    > Weronikę znam z innych okoliczności (nie oglądałem jej kanału ale wiem, że
    > jakiś ma i podobno dosyć popularny) i wydaje się raczej zafascynowana
    > Chinami.

    Ogólnie tak, ale też pokazuje co tam można spotkać :(
    Zobacz jak mówi o pracy tam, godziny po godzinach bezpłatne, podobnie
    praca w wolne dni, długo nie wytrzymała tam w pracy.

    --
    Pozdr
    Janusz