  • 1. Data: 2018-09-03 16:37:48
    Temat: [OT] Książki
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Z ciekawości: jakie książki czytają grupowicze?

    Nie tylko na tematy techniczne (ale też), pytanie raczej ogólne. Coś
    ciekawego i godnego polecenia?

  • 2. Data: 2018-09-03 17:15:30
    Temat: Re: [OT] Książki
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-03 16:37, Queequeg wrote:
    > Z ciekawości: jakie książki czytają grupowicze?
    >
    > Nie tylko na tematy techniczne (ale też), pytanie raczej ogólne. Coś
    > ciekawego i godnego polecenia?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Pilipiuk

    W.

  • 3. Data: 2018-09-03 18:02:07
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    "Fakap czyli moja przygoda ze start-upem"

  • 4. Data: 2018-09-03 20:28:42
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 03.09.2018 o 18:02, pytajacy pisze:
    > "Fakap czyli moja przygoda ze start-upem"

    Coś w ten deseń, ale bardziej "na poważnie":

    "Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania"

    Niby o oprogramowaniu ale łatwo można przełożyć na dowolne inne
    "wytwarzanie". Otwiera oczy na to jak wiele bzdurnych rzeczy robią nasi
    kierownicy/menedżerowie/dyrektorzy, jeśli takowych posiadamy.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2018-09-03 22:18:13
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Pilipiuk

    Oko jelenia... very cacy, ma chłop wiedzę i potrafi jej użyć.
    Pozostałych kilka nie chciało wejść, a Wendrowycz mnie dobił.

    Dodatkowo Richard Morgan - Modyfikowany węgiel,
    a w przybytku Przypadki Sherlocka Holmesa, wszystkie opowiadania.

    elektronika... nuuuudna Panie. ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2018-09-04 00:31:45
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 03.09.2018 o 22:18, Irek.N. pisze:

> [...]
    >
    > Dodatkowo Richard Morgan - Modyfikowany węgiel,
    > a w przybytku Przypadki Sherlocka Holmesa, wszystkie opowiadania.

    Oko Jelenia świetne
    Jak nie czytałeś to polecam serię Jarosław Grzędowicz - Pan Lodowego Ogrodu

  • 7. Data: 2018-09-04 02:12:21
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-03 22:18, Irek.N. wrote:
    (ciap)

    > a Wendrowycz mnie dobił.

    W jakim sensie?
    (naraziłeś mu się?)

    Włodek

  • 8. Data: 2018-09-04 20:54:36
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Oko Jelenia świetne
    > Jak nie czytałeś to polecam serię Jarosław Grzędowicz - Pan Lodowego Ogrodu

    Przeczytane, bardzo dobre.
    Z podobnym tonie:
    Roger Zelazny - 9 książąt Amberu :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2018-09-04 20:55:29
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2018-09-03 22:18, Irek.N. wrote:
    > (ciap)

    > W jakim sensie?
    > (naraziłeś mu się?)
    >
    > Włodek

    Wiesz, pierwsze opowiadanie, drugie... a później dochodzisz do wniosku,
    że to jednak głupie jest... ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 10. Data: 2018-09-04 21:00:41
    Od: rry <m...@g...pl>

    W dniu 03.09.2018 o 16:37, Queequeg pisze:
    > Z ciekawości: jakie książki czytają grupowicze?

    Pratchett, Lem, JPII, Dawkins - ale ogólnie, nie cierpię literatury
    nietechnicznej.