  • 1. Data: 2010-06-29 15:38:52
    Temat: Inny dźwięk sygnału gdy dzwoni się do Play
    Od: Technolog <t...@g...com>

    W nawiązaniu do wątku Play a "okres ochronny". Dzwoniąc do Play spoza Play
    dźwięk sygnału podczas oczekiwania na połączenie jest zauważalnie wyższy.
    Dzwoniłem ostatnio do osoby, która niedawno przeszła do Play, a od pewnego
    czasu nie rozmawialiśmy. Tknęło mnie, że sygnał jest inny. Billing
    potwierdził, iż był to Play.

    Nie jestem muzykiem, ani nie mam (chyba) słuchu absolutnego, ale dźwięk
    sygnału, gdy czeka się na połączenie jest tak często słuchany i tak mi się
    wyrył w pamięci, żenatychmiast zauważam jego zmianę.

    Nie wiem, jak słychać, gdy dzwoni się z Play.

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 2. Data: 2010-06-29 15:48:38
    Temat: Re: Inny dźwięk sygnału gdy dzwoni się do Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, jak słychać, gdy dzwoni się z Play.
    To i tak zalezy pewnie od lokalizacji abonenta, sieci z jakiej korzysta
    (Play czy Plus).
    No i zawsze moze taki abonent ustawic przekazywanie na stacjonarny np. i
    wtedy bedziesz slyszal sygnal wolania jego centrali :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-29 18:40:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    > tak mi się
    > wyrył w pamięci, żenatychmiast zauważam jego zmianę.

    Dziekujemy Ci, P4 :-)

    > Nie wiem, jak słychać, gdy dzwoni się z Play.

    Patrzac na rozne "granie na czekanie", to dzwiek "dzwonienia"
    wysyla centrala klienta wywolywanego.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-29 22:27:06
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-29 17:38, Technolog pisze:
> [...]
    > wyrył w pamięci, żenatychmiast zauważam jego zmianę.
    >
    > Nie wiem, jak słychać, gdy dzwoni się z Play.

    Dzwoniąc z Play do Play sygnał także jest inny (wyższy ton)