  • 1. Data: 2009-11-28 18:33:28
    Temat: Dekoder Polsatu CP2
    Od: "MarcinG" <M...@t...pl>

    Witam Serdecznie !!!
    Czy ktos z grupowiczów potrafiłby odblokowac ten dekoderek bardzo prosze o
    pomoc. Kupiłem na Allegro Zablokowany Dekoder czy jest jakis sposób na
    odblokowanie go ??
    Na Ekranie wyswietla mi sie Komunikat Dekoder Zablokowany. Bardzo prosze o
    pomoc. !!!

  • 2. Data: 2009-11-29 23:58:38
    Temat: Re: Dekoder Polsatu CP2
    Od: Mateusz <m...@N...gmail.com>

    MarcinG pisze:
> [...]
    > odblokowanie go ??
    > Na Ekranie wyswietla mi sie Komunikat Dekoder Zablokowany. Bardzo prosze o

    Jak masz do niego kartę kodową to starczy zadzwonić na infolinie i
    powiedzieć w czym rzecz. Jak nie masz karty kodowej to lipa, bo polsat
    paruje kartę z dekoderem.

    Aha oczywiście dzwoniąc na infolinię musisz podać wszystkie dane z umowy
    na którą był wzięty ten dekoder. Jeżeli nie masz umowy (a tak mi się
    wydaje), to nic na infolinii nie zdziałasz.

    Spróbuj skontaktować się z osoba od której kupiłeś dekoder i niech ona
    to załatwi. Możliwa też jest cesja praw do dekodera na Ciebie tak abyś
    mógł sobie opłacać (oczywiście jak jesteś zainteresowany) jakiś pakiet w
    polsacie cyfrowym w formie pre-paid'u tak jak w telewizji na kartę.