  • 1. Data: 2009-11-28 14:47:18
    Temat: [Protel 99SE] nie działa autorouter
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    spotkał się Ktoś z takim dziwnym przypadkiem, nie działa autoruter w
    protelu... wypisuje jakieś komunikaty initialize coś tam i koniec nie nie
    trasuje, może Ktoś sie spotkał i wie co poradzić? nie ma żadnych komunikatów
    poprostu nie uruchamia się i już...

  • 2. Data: 2009-11-28 15:26:20
    Temat: Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    odpaliłem testowo DXP, ten rutuje bez problemów nie zgłaszając żadnych
    błędów... już głupi jestem... myślałem,że to wina ograniczeń triala, ale jak
    usunę większość elementów to też nie rutuje...

  • 3. Data: 2009-11-28 18:05:57
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a przy okazji, w necie można się natknąć na posta jakiegoś gościa który
    zachwala jakiś program autorutera który stosuje przy prowadzeniu ścieżek
    sztuczną inteligencję, Ktoś się spotkał i wie o jaki program chodzi?

  • 4. Data: 2009-11-28 22:27:56
    Od: games <g...@g...home.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > a przy okazji, w necie można się natknąć na posta jakiegoś gościa który
    > zachwala jakiś program autorutera który stosuje przy prowadzeniu ścieżek
    > sztuczną inteligencję, Ktoś się spotkał i wie o jaki program chodzi?

    Heh sztuczna to moze ale raczej napewno nie inteligencje, z routerow
    najlepszy jaki widzialem to spectra ale najlepiej narysowac recznie
    najnowszy protel ma extra narzedzia do recznego prowadzenia sciezek..

  • 5. Data: 2009-11-29 06:46:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Heh sztuczna to moze ale raczej napewno nie inteligencje, z routerow
    > najlepszy jaki widzialem to spectra ale najlepiej narysowac recznie
    > najnowszy protel ma extra narzedzia do recznego prowadzenia sciezek..

    no to zapytam, jak sobie poradzić z ręcznym prowadzeniem ścieżek przy 20
    scalakach cyfrowych?

  • 6. Data: 2009-11-29 09:15:15
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    >a przy okazji, w necie można się natknąć na posta jakiegoś gościa który
    >zachwala jakiś program autorutera który stosuje przy prowadzeniu ścieżek
    >sztuczną inteligencję, Ktoś się spotkał i wie o jaki program chodzi?

    zdaje sie ze w protelu, chyba byly zastosowane
    algorytmy sztucznych sieci neuronowych w autoruterze.
    Nie jestem teraz pewien czy to byl orcad czy protel, ale
    na 80% protel.

    Pzdr
    Darek

  • 7. Data: 2009-11-29 10:33:22
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > no to zapytam, jak sobie poradzić z ręcznym prowadzeniem ścieżek przy 20
    > scalakach cyfrowych?

    Wystarczy gdy program pokazuje co z czym połączyć.

    MD

  • 8. Data: 2009-11-29 16:28:27
    Od: games <g...@g...home.pl>

    > no to zapytam, jak sobie poradzić z ręcznym prowadzeniem ścieżek przy 20
    > scalakach cyfrowych?

    Robisz netliste importujesz na pcb i aktywujesz w ustawieniach
    wyswiewtlanie polaczen, laczysz poszczegolne nety i juz.

    A ilu nozkowe te scalaki ?

  • 9. Data: 2009-11-29 18:26:40
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Darek napisał:

    > zdaje sie ze w protelu, chyba byly zastosowane
    > algorytmy sztucznych sieci neuronowych w autoruterze.
    > Nie jestem teraz pewien czy to byl orcad czy protel, ale
    > na 80% protel.

    Ani Orcad ani Protel tylko Spectra - autoruter bezrastrowy
    wykosrzystywany przez większość programów tego typu. A Protelu na pewno
    siedzi - sami się chwalą. Takoż symulatory to też nie produkt protela -
    a zupełnie odrębnie rozwijane programy włączone do protelowskiego pakietu.

    --
    Darek

  • 10. Data: 2009-11-29 20:47:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    games pisze:

    > Heh sztuczna to moze ale raczej napewno nie inteligencje, z routerow
    > najlepszy jaki widzialem to spectra ale najlepiej narysowac recznie
    > najnowszy protel ma extra narzedzia do recznego prowadzenia sciezek..

    Ale uwaga - Specctra kompletnie sobie nie radzi przy płytkach
    2-warstwowych. Właściwie dopiero od 4 warstw rozwija skrzydła.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/