  • 1. Data: 2009-11-27 13:11:37
    Temat: Jakie (i czy?) różnice w trwałości telewizorów Sony?
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Mam nadzieję, że są tu osoby z doświadczeniem serwisowym
    (lub własnym) z różnymi telewizorami Sony.

    Mam "na oku" do kupienia tv KV-32FD1E.
    To jest telewizor z chyba odrobinę starszej serii niż FX,
    LS, FQ itp
    Zastanawiam się czy spodziewać się po nim potencjalnie
    krótszej żywotności (dłużej pracował już kineskop - może
    więc wypalony) czy raczej wprost przeciwnie - trwalszy
    bo jeszcze nie tak byle-jako produkowany jak podobno
    ostatnie serie telewizorów szklanych Sony'ego.

    Macie może pomysły czy jest coś czym warto kierować
    się przy wybieraniu używanego Sony'ego czy jest to
    sprawa całkowicie losowa?