  • 1. Data: 2015-11-27 12:45:19
    Temat: Dell Venue 11 Pro - Szybkość czytnika kart micro SD.
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Orientuje się ktoś jaki szybki jest czytnik kart w tym tablecie? Nie wiem
    czy warto przepłacać za szybszą kartę.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2015-11-27 13:43:28
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Tablet ten posiada przecież USB 3.0, więc w ciągu karta_uSD - czytnik -
    wnętrze_tabletu to raczej karta jest najsłabszym ogniwem. Chyba, że jest to jakaś
    karta super/hiper/duper - lecz jeśli tylko szybsza i przyzwoitej pojemności, to
    trochę warto przepłacić.

  • 3. Data: 2015-11-27 14:38:46
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "TurboPascal" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > wnętrze_tabletu to raczej karta jest
    > najsłabszym ogniwem. Chyba, że jest to jakaś karta super/hiper/duper -

    Mam notebooka z USB 3.0 i nie przeszkadza mu to w tym, żeby czytać za pomocą
    wbudowanego czytnika szybkie karty pamięci z prędkością charakterystyczną
    dla USB 2.0.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.